Una funivia serà custruita da Altınoluk à Kazdağları

Una funivia serà stabilita da Altınoluk à Kazdağları: a municipalità metropolitana di Balıkesir hà iniziatu u travagliu per stabilisce una funivia da Altınoluk à Kazdağları.

Hè statu informatu chì a Municipalità Metropolitana di Balıkesir hà iniziatu à travaglià à a creazione di una funivia chì s'elevarà à una altitudine di circa 800 metri da u District Altınoluk di Edremit, unu di i centri di vacanze di Kazdağları.

U sindaco metropolitanu Ahmet Edip Uğur, in a so dichjarazione, hà dichjaratu chì Kazdağları hè cunnisciutu in u mondu cum'è a muntagna Ida cù u so nome mitologicu, è hà dettu chì travaglianu per più ricunniscenza.

Esprimendu chì volenu fà u tank d'ossigenu Kazdağları una marca, Uğur spiegò chì anu iniziatu un grande prughjettu in questu sensu.

Esprimendu chì custruiranu una funivia da Altınoluk à Kazdağları, Uğur hà dettu: "Altınoluk s'alzarà à una altezza di circa 800 metri sopra u livellu di u mari. Avemu purtatu l'autorità di sti travagli in u mondu. Avemu travagliatu nantu à u megliu per fà. Cù a funivia, avemu fattu un passu impurtante per fà i Monti Kaz più cunnisciuti è diventendu una marca ".

Enfatizendu chì stanu cercandu di furnisce un serviziu uguale à ogni puntu di Balıkesir, chì hà una costa à Marmara è l'Egeu, Uğur hà dettu chì, per a prima volta in a so storia, a Municipalità Metropolitana di Balıkesir hà fattu una lotta cusì cumpleta contr'à a mosca di l'aliva.

Dichjarà chì anu affittatu l'aviò è compru i medicinali, Uğur hà dettu: "Avemu spruzzatu 822 mila decares di terra d'oliva. Quist'annu, una lotta seria hè stata fatta contr'à a mosca di l'aliva à i cunfini di Marmara è e regioni Egee di Balıkesir. Sta lotta aumenterà a qualità di u nostru oliu d'aliva, è u nostru pruduttore guadagnà più in l'esportazioni ".