A custruzzione hà iniziatu à BUTTİM Junction

A custruzzione hà iniziatu à BUTTİM Junction: A Municipalità Metropolitana hà acceleratu u so travagliu per alleviare u trafficu in Yalova Road. BUTTİM Yoncalı Junction serà apertu à u trasportu in 3 mesi.
I LAMPAMI VANNI
Dopu un annu, i semafori nantu à a strada seranu una cosa di u passatu A Municipalità Metropolitana hà u scopu di riduce assai a densità di u trafficu cù l'opere realizate in a strada Yalova, chì hè diventata una ferita sanguinante in Bursa.
U sindaco Recep Altepe hà dichjaratu chì u sistema senza "semafori" implementatu nantu à l'assi Kestel Görükle hà da principià ancu quì. Trasportu ininterrumpiu Enfatizendu chì elli, cum'è a municipalità metropolitana, piglianu e regule ambientali è i passaggi, u sindaco Altepe hà dettu: "U trasportu ininterrottu principia nantu à a strada d'Istanbul cù a piazza di a cità, a junction di Beşyol, Buttim è Panayır sarà chjusa. "Quelli chì volenu vene da u centru di a cità è vultà ùn aspittàranu", disse.
SI ESTENDA À U TERMINAL
Dichjarà chì u costu di l'opere hè di 6 milioni di lire, Recep Altepe hà dichjaratu chì dopu à i travaglii di u ponte è di l'intersezzione, u sistema ferroviariu chjamatu sistema T2 operarà nantu à a strada Yalova, è u sistema ferroviariu cumminciarà à operare in a Terminal d'autobus Intercity, chì u i citadini volenu.
U sindaco di a municipalità metropolitana, Recep Altepe, hà dettu chì pensanu à mette in serviziu BUTTİM Yoncalı Junction, chì costarà 6 milioni di lire, in 3 mesi, è in un annu, u trafficu nantu à a Strada di Istanbul scorrirà senza interruzzione à i luci. A Municipalità Metropolitana, chì destina dui terzi di u so budgetu d'investimentu à u trasportu, hà da scopu di riduce assai a densità di trafficu cù l'opere nantu à a Strada Yalova.
Dichjarà chì cuntinueghjanu rapidamente i so sforzi per fà di Bursa una cità vivibile è accessibile, u sindaco di a municipalità metropolitana, Recep Altepe, hà dettu: "Yalova Road hè a regione più impurtante di Bursa in termini di trafficu. U travagliu febbrile hè avà cuminciatu à sta entrata.
"Se Ankara Road hè dotata di intersezioni in tuttu, è i citadini ùn sò micca appiccicati à i semafori da Kestel à Görükle, faremu u listessu travagliu ancu in Yalova Road", disse.
SISTEMA FERROVIARI FINÀ A STAZIONE DI BUS
Dichjarà chì i prublemi di sta intersezzione sò stati parlati dapoi anni, Altepe hà nutatu chì sò finalmente travagliendu febbrilmente cù l'autostrade.
Enfatizendu ch'elli, cum'è a municipalità, s'impegnanu i regolamenti ambientali è i passaggi, Altepe hà dettu: "U trasportu ininterrottu principia nantu à a strada di Istanbul cù l'intersezioni Kent Square, Beşyol, BUTTİM è Panayır. U travagliu hà cuminciatu à l'intersezzione BUTTİM, chì hè a prima tappa di questu.
Özdilek Junction, chì aghju statu in periculu parechje volte, serà chjusu. I nostri citadini chì venenu da u centru di a cità è volenu vultà, puderanu vultà da questa intersezzione senza inciampare in alcuna luce.
Dopu avè finitu questi ponti è intersezioni rispettivamente, u sistema ferroviariu serà purtatu à a strada Yalova. "I nostri citadini puderanu ghjunghje à u terminal di l'autobus da u centru di a cità via u sistema ferroviariu", disse.
SEMPLARI SERÀ SMUSSATI
Dichjarà chì u trafficu di Bursa serà significativamente alleviatu cù l'intersezioni da custruisce, Altepe hà datu a bona nutizia chì l'intersezzione BUTTİM, chì costa più di 6 milioni, serà messu in serviziu in 3 mesi. Infine, Altepe hà dichjaratu chì tutti i semafori nantu à a Strada Yalova seranu sguassati in 1 annu, inseme cù l'intersezioni da esse custruitu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*