Cuuperazione cù l'urganisazioni di logistica di l'Anatolia maiò è e Ferrovie Statali Austriache

Cuuperazione trà l'urganisazioni di a Logistica di l'Anatolia Grande è e Ferrovie di u Statu austriacu: l'Organizazioni di a Logistica di a Grande Anatolia (BALO) firmanu un protokollu cù Rail Cargo Austria (RCA), a cumpagnia di trasportu di merci di e Ferrovie Statali austriache, per stabilisce una joint venture in Germania.

Sottu a dirigenza è a participazione di l'Unione di Camere è Scambi di Mercerie di Turchia (TOBB), a Grande Organizzazioni di Logistica Anatoliana (BALO), chì hè stata creata per furnisce servizii di trasportu intermodale basati in ferrovia à u settore logisticu internaziunale cù a participazione di e camere. Borse, zoni industriali urganizata è UTIKAD, hè a cumpagnia di trasportu di merchenzie di l'Austrian State Railways. cumpagnia firmarà un protocolu cù Rail Cargo Austria (RCA) per stabilisce una joint venture in Germania.

A cerimonia di u protocolu, assistitu da u presidente TOBB M. Rifat Hisarcıklıoğlu è u CEO Christian Kern di i Ferroviari Statali Austriaci (OBB), si terrà dumani in TOBB Ankara.

In a dichjarazione fatta da TOBB, "Questa joint venture hè prevista per esse fatta cù Rail Cargo Austria (RCA), una di e più grande cumpagnie d'Europa in u trasportu ferroviariu; In u quadru di a missione BALO, hè previstu di furnisce i prudutti industriali di u nostru paese à i mercati internaziunali in una manera assai più ecunomica, per rinvià i canali di trasportu alternativu è per ottene tempi di transitu più convenienti è merci ecunomica aumentendu a freccia di viaghji, cusì. cuntribuiscenu à u settore industriale è logisticu di u nostru paese.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*