Cunfessione amara da u presidente Izmir Transportation Collapses

Aziz Kocaoglu
Aziz Kocaoglu

Cunfessione amara da u presidente Izmir Transportation hè in colapsu: u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Kocaoğlu, hà dettu: "U trasportu hè in colapsu. Attualmente, u nostru costu di trasportu di passageri hè di circa 160-170 kuruş. Vendimu u bigliettu sanu per 2 TL. Ma quandu dividemu a tarifa chì raccogliemu da u numeru di persone chì purtemu, 1 lira per bigliettu hè trà 98 kuruş. U mutivu di questu hè u trasportu scontu o liberu per via di e lege. Purtemu a pulizza, purtamu a pulizza municipale, purtamu l'ufficiali di furesta, purtamu l'ufficiali PTT, purtamu l'ufficiali SIS. Purtemu e famiglie di martiri è veterani. Transportemu i disabili. È avemu più di 65 anni. Vivemu in un turbulu di portà i forti economicamente for free è i debuli quant'è caru. U trasportu hè in colapsu ", disse.

A 2014a Reunione Ordinaria di l'Assemblea di l'Unione di i Municipi di l'Egeu per 2 hè stata tenuta à l'Hilton Hotel Turgut Reis Hall cù a participazione di u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Aziz Kocaoğlu.

I ghjorni turbulenti aspettanu Izmir in u trasportu

Dopu un mumentu di silenziu è l'Innu Naziunale, sò stati letti i punti di l'ordine precedente di u sindicatu. Allora u prugramma di travagliu 2015 hè statu discutitu. Dopu à a so appruvazioni, hè cuminciatu à discutiri u budget analiticu. 890 mila TL hè statu determinatu cum'è u bilanciu di l'annu fiscale 2015.

Parlendu à a riunione, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà dichjaratu ch'elli anu patitu gravi danni in u trasportu è hà dettu chì questu era dovutu à i costi di l'applicazioni cum'è i disabili, i studienti, a polizia, i parenti di i martiri è i veterani, è e carte di 65 anni. .

VIVImu IN UN VIRTUAL CARRY A FORZA ECONOMICA FOR FREE, I DEBLES U CARRY CARRY.

Nutendu chì cità cum'è Ankara è Istanbul anu i stessi prublemi, u sindaco Kocaoğlu hà dettu: "U trasportu hè in colapsu. Attualmente, u nostru costu di trasportu di passageri hè di circa 160-170 kuruş. Vendimu u bigliettu sanu per 2 TL. Ma quandu dividemu a tarifa chì cullemu da u numeru di persone chì purtemu, 1 lira per bigliettu hè trà 98 kuruş. U mutivu di questu hè u trasportu scontu o liberu per via di e lege. Purtemu a pulizza, purtamu a pulizza municipale, purtamu l'ufficiali di furesta, purtamu l'ufficiali PTT, purtamu l'ufficiali SIS. Purtemu e famiglie di martiri è veterani. Transportemu i disabili. È avemu più di 65 anni. Vivemu in un turbulu di portà i forti economicamente for free è i debuli quant'è caru. U trasportu hè in colapsu ", disse.

CAUSA DANNI DA COSTI

Dichjarà chì anu persu 30-40 milioni di lire per mese, u presidente Aziz Kocaoğlu hà dettu: "Ci hè ancu un grande prublema; Ci hè trasportu. U nostru budgetu è e spese di IZSU è e spese di trasportu sò quasi uguali. Pensu chì hè listessu in Ankara è Istanbul. Ma avemu un prublema seriu in u trasportu, avemu prublemi chì ùn pudemu micca superà. Melih (Gökçek) Bey hà ancu fattu dichjarazioni annantu à questu sughjettu. Facemu gravi danni. Perde 30-40 milioni di lire per mese. Cume in Ankara. Paragunà Ankara è Izmir hè assai realisticu. Ùn hè micca pussibule di paragunà cù Istanbul. Avemu investigatu induve stu dannu hè urigginatu. Hè per via di i costi. U costu hè 70 centesimi in u metro, 125 centesimi in İZBAN. 180 centesimi à ESHOT. U stessu cù İZULAŞ. Più altu nantu à u battellu. Questu, ancu, deve esse pigliatu sottu u cuntrollu di u guvernu cintrali, l'abusu deve esse ridottu, è deve esse cambiatu à l'elettronica ", disse.

PORTARE QUESTE FOR FREE SIGNIFICA HENGAME

U presidente Kocaoğlu hà dichjaratu chì, ancu s'è prublemi cum'è u cori, u zuccheru è a pressione sanguigna sò visti in quasi tutti i citadini dopu à l'età di 50 anni, queste persone portanu ancu una carta di disabilitatu, è a maiuranza di i citadini di più di 65 anni sò cumposti da e persone chì i so sposi. sò ancu ritirati, i so figlioli educati è chì anu u putere ecunomicu.

"Portemu e famiglie di martiri è veterani nantu à e nostre spalle se ne necessariu. Chì Allah ùn ci dessi martiri, chì ci sia pace, unità, unità è pace. Offriamu un scontu studiente, chì deve esse purtatu à un certu limitu. 65 anni è disabili. Ùn pudete micca sentu. Pò esse veru chì ùn cuncerna micca a maiò parte di i cumuni. Aghju a pressione sanguigna, riceve un rapportu di disabilità. Sò diabeticu, riceve un rapportu di disabilità, sò un paziente di cori, riceve un rapportu di disabilità. Più di 50 per centu di elli l'anu dopu à l'età di 80. Purtatela gratuitamente hè un mess separatu ", disse.

OTTENERE E-CARD ANCHE À 65 ANNI

U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, Aziz Kocaoğlu, hà enfatizatu chì ci sò 65 mila persone in İzmir chì portanu carte di 400 anni, è hà dettu chì ùn hè micca currettu di mostrà solu carte d'identità, chì un sistema di carte elettroniche deve esse usatu, perchè e rotte di linea. pò esse determinatu più facilmente:

'65 anni di carta 400 milla persone in Izmir. In questu sistema, mostrarà u certificatu di nascita. In questu sistema induve u mondu, u software è a tecnulugia sò ghjunti, quandu fate ogni tipu di coercizione, hà dimustratu a carta d'identità, cumu serà u cunduttore? Cunduce una vittura articulata, una cumpetenza separata. Cumu averà cura di a so populazione ? Demu una carta zero elettronica. Ma sapemu quale cavalca quantu, induve cavalca ? Ùn pudemu mancu fà l'editura di linea. A carta canterà u fischiu, u cunduttore canterà u fischiu. Dopu quì, u centru guarderà induve è quale hè imbarcu. Avemu custruitu stu sistema ".

U sindaco Kocaoğlu hà parlatu una volta di più di e discussioni in corso nantu à a vendita di pruprietà legali di u paese, in quale l'amministratori è i sindaci di u Partitu AK sò ancu implicati.

Ùn possu aspittà u prughjettu di u tramway dapoi 3 anni, fratellu

Aziz Kocaoğlu hà ancu criticatu chì anu da aspittà 3 anni per l'appruvazioni di u prughjettu di u tram:

"Ùn aspitteraghju micca u prughjettu di u tram per 3 anni, fratellu. Sò una cumuna metropolitana. Ùn dicu micca puliticamenti, ùn dicu micca perchè l'anu fattu aspittà. Hè u sistema. Stu sistema deve cambià. Se a mo burocrazia hà passatu per ukome, se aghju prughjettatu cù un accostu di gestione participativa, aghju da esce à l'offerta è fà. S'e aghju fattu qualcosa di dannusu, venite à piglià ".

U MONDU SCEGLIA INSIEME CU U SVILUPPU LOCAL, OGNI PROGETTU hè RITURNU IN IZKA

U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, Aziz Kocaoğlu, hà enfatizatu chì u mudellu di sviluppu lucale chì anu iniziatu hè impurtante ancu in u mondu, ma chì l'agenzii di sviluppu in Turchia ùn travaglianu micca in modu efficiente è hà attiratu l'attenzione à l'impurtanza di l'approcciu di gestione participativa:

"Chì passa u mondu, micca solu i soldi di a Legge di u Guvernu Locale? U mondu ferma cun u sviluppu lucale. L'agenzii di sviluppu sò i nostri, è sò attualmente u vicepresidentu di İZKA. In ogni riunione, prupunemu prughjetti, mandemu prughjetti chì Izmir hà bisognu è chì attivanu u so sviluppu. Dicenu micca manera è rinvianu. Questu ùn hè micca unicu in İzmir, questu hè cumu si faci in tuttu u paese. A gestione participativa hè impurtante. Se facemu questu, avemu usatu i nostri risorse currettamente è ùn l'avete micca persu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*