Davutoğlu hà datu à u trenu à alta velocità una bona nutizia à Çoruma da Amasya

Davutoğlu hà datu a bona nutizia di u trenu d'alta velocità à Çorum da Amasya: Un missaghju chjaru hè statu datu da a persona più cumpetente in quantu à u trenu d'alta velocità è a ferrovia chì Çorum hà bramatu dapoi anni.

Un missaghju chjaru hè statu datu da a persona più cumpetente in quantu à u trenu d'alta veloce è a ferrovia chì Çorum hà bramatu dapoi anni. U primu ministru Ahmet Davutoğlu, chì hà messu 132 opere finite in Amasya cù un totale di 105 milioni di lire in serviziu l'altru ghjornu, hà dettu: "Custruiremu a linea di treni à alta velocità chì scenderà à Samsun, Amasya, Çorum, Kırıkkale è u sudu", in più di e so dichjarazioni nantu à u paese è l'agenda mundiale.

Ministru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione İdris Güllüce, Ministru di l'Affari Interni Efkan Ala, Ministru di l'Affari Forestali è di l'Acqua Veysel Eroğlu, Vicepresidente di l'AKP Abdulhamit Gül, Vicepresidente di u Gruppu AKP u nostru compatriota Naci Bostancı, Segretariu Generale AKP Haluk ÇiÇoputk Deputk , u guvernatore di Amasya İbrahim Halil Çomaktekin. À l'apertura assistita da , sindaci è capi pruvinciali, Davutoğlu hà mintuatu l'evoluzione in u nostru paese in l'ultime settimane per via di a situazione in Kobani è hà dichjaratu chì vulianu apre a strada per un interregnu prima di l'elezzioni di 2015. , ma ch'elli anu da cuntinuà a so strada cun determinazione, è disse: "Ùn renderemu micca ogni distrittu di stu paese à u vandalismu".

U primu ministru Ahmet Davutoğlu hà dettu: "Una cità cresce cù u valore chì aghjunghje à u statu", è ch'elli principianu e so attività di custruzzione in Turchia da Amasya, è chì a strada circundante, chì hà rallentata per via di sfondate, serà finita da 2016 à l'ultime, è a linea di trenu d'alta veloce chì falà à Samsun, Amasya, Çorum, Kırıkkale è u sudu, hà dichjaratu ch'elli avarianu.

U deputatu di Çorum Bağcı, chì era presente à l'avvenimenti in Amasya, hà dettu ancu nantu à u so contu Twitter, "A bona nutizia di a ferrovia chì Çorum aspettava venenu da a Piazza Amasya. "Spergu chì serà assai bellu", disse, mentre u sindaco di Çorum, Muzaffer Külcü, hà dettu: "U nostru Primu Ministru Ahmet Davutoğlu hà ripetutu una volta a bona nutizia di u trenu d'alta velocità à Çorum. "Bona furtuna à u novu Çorum di a Nova Turchia", hà scrittu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*