Eskişehir Summit Logistics

Eskişehir Logistics Summit: "Eskişehir Logistics Summit" urganizata in cooperazione cù l'Agenzia di Sviluppu Bursa Eskişehir Bilecik (BEBKA), Eskişehir Governorship and Logistics Association hà iniziatu.
U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di BEBKA è u guvernatore di Bilecik Ahmet Hamdi Nayir, in u so discorsu à l'apertura di a cima tenuta in un hotel, hà dichjaratu chì l'agenzii di sviluppu sò unu di l'elementi impurtanti di u sviluppu regiunale è hà nutatu chì sò in una regione impurtante. da una perspettiva logistica in questi studii.
Dichjarà chì a logistica riguarda tutti i campi di l'affari, Nayir hà dettu:
"U summit hè un prublema chì ci dà l'entusiasmu per u successu di u nostru travagliu in quantu à capisce l'impurtanza di sta questione è a sensibilizazione. "L'esperienza di spartera quì hè trattata da i praticanti è l'accademici di questu sughjettu, in modu chì Bilecik, Eskişehir è Bursa si sviluppanu è furnisce boni benefici à u futuru di Turchia, è tali studii sò di grande impurtanza in a cummercializazione di i nostri valori ecunomichi in u mondu. "
-"A logistica hè di vitale impurtanza per a nostra regione"
U guvernatore di Eskişehir, Güngör Azim Tuna, hà ancu enfatizatu chì a velocità hè impurtante per seguità i cambiamenti globale è assicurà a cumunicazione in un mondu induve a cumpetizione hè in crescita.
Toccu à l'impurtanza di risorse è prudutti chì ghjunghjenu à i cumpratori à tempu è à pocu costu, Tuna hà cuntinuatu cusì:
"Oghje, i piani d'investimentu per u settore logisticu anu acceleratu in e pulitiche di u paese per assicurà chì e cumpagnie industriali è cummirciali ponu cumpete in modu sustenibile à scala naziunale è internaziunale è per cuntribuisce à u sviluppu di u cummerciu è ecunumia regiunale è internaziunale. Avè un locu geograficu vantaghju chì furnisce un accessu faciule à l'Europa di l'Est, l'Asia Centrale, u Mediu Oriente è l'Africa di u Nordu face u nostru paese una basa impurtante. A dimensione di l'industria logistica attuale di Turchia, chì hè di 80-100 miliardi di dollari, hè prevista per ghjunghje à 2017-108 miliardi di dollari da 140. "A logistica hè d'impurtanza vitale per a nostra regione, chì hè una basa industriale è di produzzione".
U Segretariu Generale di BEBKA, Tamer Değirmenci, hà dichjaratu chì a produzzione è a logistica anu righjuntu diversi punti oghje è chì un fabricatore da una parte diversa di u mondu pò diventà un competitore è un cumpratore da una parte diversa di u mondu pò diventà un cliente.
Mencionendu chì a logistica è a gestione di a catena di furnimentu anu righjuntu un puntu impurtante in a cumpetizione, Değirmenci hà dettu: "E regioni di Bursa, Eskişehir è Bilecik sò in un puntu criticu in termini di logistica. Questa hè una regione situata à l'intersezzione è u focu di e strade impurtanti. "Per questu mutivu, avemu riunitu cumpagnie di logistica à a cima", disse.
Dopu à i discorsi, un panel intitulatu "New trends in logistics" hè statu tenutu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*