U trasportu in Eskişehir hè statu trasferitu à ESTRAM

U trasportu in Eskişehir hè statu trasferitu à ESTRAM: A prima riunione di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana in uttrovi hè stata tenuta ieri in a Sala di l'Assemblea di a Municipalità Metropolitana. Hè stata presiduta da u sindaco di a municipalità metropolitana, Prof. Dr. In l'assemblea fatta da Yılmaz Büyükerşen, a decisione di trasferisce l'autorità in i servizii di trasportu à una cumpagnia privata hè stata accettata à l'unanimità.

U rapportu di a Cummissione in quantu à u trasferimentu di servizii di trasportu à ESTRAM, chì hè statu discutitu in u parlamentu u mese passatu è riferitu à a Cummissione Mixta di Pianificazione, Budget è Trasportu, hè statu accettatu à l'unanimità. In u risultatu di a ricerca, si dicia chì i bisogni sò stati scontri trasfirendu u trasportu à l'istituzioni private in altre municipalità metropolitane. Cù a decisione unanime, i servizii di trasportu sò stati trasferiti à ESTRAM A.Ş. per 10 anni. Per impedisce l'autobus publicu privatu di soffrenu, a decisione serà valida dopu à u cuntrattu da esse fattu trà l'autobus publicu privatu è ESTRAM da u 01.01.2015. U membru di u cunsigliu di u Partitu AK Ahmet Yapıcı, chì hà parlatu dopu à u rapportu di a cumissioni, hà dichjaratu chì era una decisione chì hà cambiatu u cursu di u trasportu in Eskişehir è chì era l'articulu più impurtante purtatu à u parlamentu finu à a data. Dichjarà chì sta decisione hà cambiatu cumplettamente u sistema di trasportu, Yapıcı hà dettu: "Finu à avà, u sistema di trasportu era furnitu da a municipalità. Dopu questu tempu, hè trasferitu à a cumpagnia. Ci hè una pressione publica nantu à a municipalità in certi lochi. Ci sò impieghi in a municipalità chì ùn pudete micca fà per via di sta pressione. Ma quandu hè trasferitu à a cumpagnia, i cordi sò in manu di u presidente, ma l'autorità hè avà cù a cumpagnia. Dunque, ci hè un cambiamentu assai seriu. Ci hà da creà una nova struttura. "Questa struttura includerà ancu distretti". disse.

Dichjarà chì sta decisione era curretta è ringraziendu i membri di u Partitu AK, u sindaco di Odunpazarı Kazım Kurt hà dettu: "U nostru sindaco hà fattu un passu per riduce u prublema di trasportu, crede chì a Presidenza risolverà u prublema di u trafficu". disse.

Yılmaz Büyükerşen, in u so discorsu annantu à u sughjettu, hà dettu: "Per a prima volta, una decisione cumuna hè stata presa nantu à una questione ligata à u trasportu, spergu chì averemu successu". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*