I metro in Ankara portanu passageri oltre a so capacità

I metro in Ankara portanu passageri oltre a so capacità: I prublemi sperimentati da i citadini chì vivenu in a capitale Ankara in quantu à u trasportu aumentanu ogni ghjornu.

U prublema di trasportu in Ankara hà infuriatu i citadini. Un citadinu chì vive in residenze Yapracık TOKİ in a strada Eskişehir hà dettu: "Ùn ci hè micca un autobus direttu da e residenze Yapracık à Kızılay o à qualsiasi altru centru. U trasportu da a regione hè furnitu da anellu è metro è ùn ci hè alternativa. Cumu i pazienti chì anu claustrofobia è attacchi di panicu è ùn ponu micca aduprà u metro furnisce trasportu? disse.

U deputatu CHP Giresun Selahattin Karaahmetoğlu hà trasmessu l'applicazione fatta à a linea di reclami 153 Blue Desk di a Municipalità Metropolitana da un citatinu chì ùn hà micca alternativa di trasportu altru ch'è u metro in Ankara, ma soffre di claustrofobia (paura di spazi chjusi) è attacchi di panicu, per u Ministru di l'Affari Interni Efkan Ala, cù una dumanda parlamentaria.

SUBWAYS TRANSPORTA PASSAGGERI OLTRE A SO CAPACITÀ IN ANKARA

Karaahmetoğlu, in a so dumanda parlamentaria sottumessa à a Presidenza di a Gran Assemblea Naziunale Turca cù a dumanda di u Ministru Ala per risponde, hà dettu: "Hè dichjaratu chì i prublemi sperimentati da i nostri citadini chì vivenu in a capitale Ankara in quantu à u trasportu aumentanu ogni ghjornu. . U sindaco di a municipalità metropolitana d'Ankara, chì ùn hà micca successu in a custruzzione è a messa in funzione di u metro, si lagnava in un prugramma televisiu à u quale hà assistitu prima di l'elezzioni chì e spese di operazione di trasportu di i metro finiti è consegnati da u Ministeru di i Trasporti eranu elevati è chì eranu incurrendu perdite. In seguitu, EGO hà abolitu i servizii di autobus diretti è i nostri citadini cercanu di ghjunghje à i so posti di travagliu è e case via ringlines, in cundizioni più difficili è in tempi più longu. In questu rispettu; "Pensu chì a vostra risposta hè impurtante per valutà e dumande mandate à a linea di reclami 153 Blue Desk da l'Organizazione Non Governativa chjamata Yapracık Platform è truvà una soluzione", disse.

U deputatu CHP hà dumandatu à u Ministru di l'Affari Interni Ala e seguenti dumande à i quali i citadini aspettanu ancu risposte:

"Vivu in residenze Yapracık TOKİ nantu à a strada Eskişehir. A mo dumanda hè corta, chjara è impurtante. Ùn ci hè micca un autobus direttu da e residenze Yapracık à Kızılay o à qualsiasi altru centru. U trasportu da a regione hè furnitu da anellu è metro è ùn ci hè alternativa. A mo quistione hè assai simplice è pensu chì a suluzione hè faciule. Vogliu informà immediatamente s'ellu hè statu fattu un travagliu nantu à cumu i pazienti chì anu claustrofobia (paura di spazii chjusi) è attacchi di panicu è ùn ponu micca aduprà u metro ponu ghjunghje à u centru da a stazione di Koru. Inoltre, avete infurmazione nantu à u fattu chì u metro porta più passageri di a so capacità perchè u numeru di viaghji ùn hè micca abbastanza, a ventilazione è l'aria condizionata sò inadegwate, è i passageri anu difficultà à respira? Hè u fattu chì l'escalators ùn viaghjanu micca in parechje stazioni per riduce i costi operativi è risparmià soldi? Ci sò altri esempi da altre cità induve e linee di l'anellu di l'autobus sò cusì longu è u trasportu à u metro dura 40 minuti?

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*