A ristrutturazione di u settore di l'energia è a fabricazione hè una cundizione per u successu in l'esportazioni

A ristrutturazione di i settori di l'energia è di a fabricazione hè una cundizione per u successu in l'esportazioni: secondu a Statistiche di u Cummerciu Esteru d'Aostu 30 annunziate da l'Istitutu Statisticu Turcu (TUIK) u marti 2014 di settembre di u 2014, l'esportazioni anu aumentatu da 2013% è l'impurtazioni anu aumentatu da 2,9. % in Aostu cumparatu à Aostu 7. . Quandu guardemu à a serie aghjustata per l'effetti di staggione è di u calendariu, vedemu chì l'esportazioni diminuite da 10,5% è l'impurtazioni diminuite da 4,3%.

Beykoz Logistica Scola Vocational Dipartimentu di Cummerciu Esteru Asst. Assoc. Dr. Nevzat Evrim Önal hà fattu e seguenti dichjarazioni in quantu à i dati annunziati: "I dati mostranu chì una tendenza chì hè stata per un bellu pezzu in u Cummerciu Esteru di Turchia cuntinueghja à aumentà in intensità in Aostu. Ogni volta chì u cummerciu esteru di Turchia cresce, l'impurtazioni aumentanu più veloce di l'esportazioni, è in i tempi di cuntrazione, l'esportazioni diminuiscenu più veloce di l'impurtazioni. Comu hè cunnisciutu, u deficit di u cummerciu esteru hè a surgente di u deficit di u cuntu currente, è in l'aostu u deficit di u cummerciu esteru hà aumentatu da un ritmu significativu di 13,5% cumparatu cù u stessu mese di l'annu precedente. U scopu principale di i paesi, in particulare quelli chì ùn anu micca un ingressu finanziariu in cambiu, in a participazione à u cummerciu esteru hè di ottene munita straniera. Tuttavia, u cummerciu esteru di Turchia provoca sistematicamente un flussu di valuta estera ".

Dr. Önal dichjara chì ci sò dui fonti principali di sta situazione; Ellu hà dichjaratu chì u primu di questi hè a dependenza straniera di Turchia à l'energia, è u sicondu hè disordini strutturali in u settore di a fabricazione. Enfatizendu chì a parte di l'impurtazioni di carburanti fossili di Turchia in l'impurtazioni totali era di 2013% in 22 è 2014% in i primi ottu mesi di 23,3, Önal hà sottolineatu chì i prughjetti cù un impattu ambientale assai seriu in a produzzione energetica di Turchia sò stati facilmente implementati, ma i passi necessarii sò stati implementati. micca pigliatu per riduce u cunsumu d'energia. In quantu à u prublema strutturale in u settore di a fabricazione, hà dettu: "U mutivu perchè l'impurtazioni di Turchia sò constantemente più altu ch'è e so esportazioni hè chì a tarifa di input impurtata hè assai alta in i settori orientati à l'esportazione. Per esempiu, u più grande articulu d'esportazione di Turchia in 2013 è i primi ottu mesi di 2014 sò i veiculi di mutore, ma hè cunnisciutu chì quasi solu i corpi di sti veiculi sò pressati è i so mutori sò assemblati solu in Turchia ", disse Önal, aghjustendu: " I prublemi di Turchia sò sempre di lussu hè attribuita à u cunsumu. "Tuttavia, u fattu chì a sucità hà accessu à certi beni definiti cum'è "lussu" attraversu l'impurtazioni pare esse l'unicu guadagnu chì Turchia riceve da u cummerciu esteru", disse.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*