Incubo di telecabina in Şile

Nightmare di telecabina in Şile: Unu di i fili chì portanu a telecabina custruita per a risturazione di u Castellu di Şile in u Portu di Şile s'hè rottu. Intantu, i travagliadori 2 sò stati intrappulati in u telecabina à 50 metri sopra u mare. Un elicotteru hè ghjuntu à a salvezza di i travagliadori stranded. I travagliadori sò stati salvati in elicotteru dopu ore di sforzu !

I travagliadori chì travaglianu in a risturazione di l'isula di Zeytin in Şile sò stati chjappi per più di 4 ore per via di a rottura di a corda in u telefuninu custruitu trà e duie isule. I travagliadori sò stati salvati da un elicotteru di a Guardia Costiera. L'incidentu hè accadutu versu 13.30. Una di e funi d'acciaio di u telefuninu chì i travagliadori Sunay Kızılkaya è Selami Görkem piglianu da u portu si rumpiu in l'aria. 2 travagliadori sò stati chjappi nantu à u mare à una altitudine di circa 30 metri.

I travagliadori prima dumandavanu aiutu da i so amichi è dopu da u Gruppu Sile di u Bomber d'Istanbul. A squadra di u focu hà ghjuntu à a scena in pocu tempu è hà cuminciatu à travaglià stabilendu torre di salvezza cù cordi d'acciaio. U ponte era ancu custruitu cù corde lanciate à i travagliadori.

Duranti u travagliu, chì durò circa 2 ore, i mumenti difficiuli sò stati vissuti da u tempu à u tempu per via di i venti forti. In ogni casu, a squadra di u focu ùn pudia micca ghjunghje à i travagliadori 2 intrappulati per via di u ventu. Infine, l'helicopteru di u Cumandante di a Guardia Costiera hè intervenutu. Dopu à un longu volu di ricunniscenza, un officier suspendu à l'elicotteru cù una corda hà sappiutu di salvà 16.40 travagliadori è i porta à l'elicotteru versu 2hXNUMX.