U metro di Izmir serà 2019 km in marzu 240

U metro di Izmir serà 2019 km in marzu 240: u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà dettu chì Izmir serà a cità locomotiva di Turchia cù l'investimenti fatti è serà realizatu in 5 anni. Kocaoğlu hà rimarcatu chì l'uffiziu di u Sindaco di a Municipalità Metropolitana hè vistu cum'è incontrollabile per i rivali pulitichi mentre ellu hè presente, è per quelli chì sò in u partitu cum'è "Ùn averemu micca un postu mentre questu succede", Kocaoğlu hà dettu chì l'attacchi fatti in u partitu. a stampa cù gossip è sussurri ùn era micca di ellu, ma di l'uffiziu.

A demolizione di u vechju muru di a Brigata è l'edifizii espropriati à 700 metri in l'area induve si trova a Brigata Artiglieria Bornova, in a sezione chì unisce a strada Captain İbrahim Hakkı, una di e arterie principali aperte da a Municipalità Metropolitana di Izmir per facilità u trafficu urbanu. , à Bornova è Strada Manisa, principiatu cù una cirimonia. Dopu chì l'espropriazioni in a sezione restante di 400 metri sò finite, a strada da esse custruita si cunnetta à a strada Kaptan İbrahim Hakkı è a strada Manisa unisce Adnan Kahveci Junction-Altınyol.

In u so discorsu à a ceremonia, Kocaoğlu hà datu messagi impressiunanti à i so rivali pulitichi è à u CHP. Dichjarà chì questa era ùn hè più solu un periodu di serviziu, ma ancu di prutezzione è prutezzione, Kocaoğlu hà dettu: "Questa era hè avà l'era di prutezzione di tradizioni, usanze, credenze, verità, onore è dignità. Nant'à sta questione, inseme cù i merri, cuntinuemu a nostra marchja ghjusta è ghjusta, in favore di u populu di Izmir è di u nostru paese, senza batte l'ochju, è continueremu à fà. "U principiu di sta marcia include a custruzzione di e merchenzie di l'Amministrazione Pruvinciale Speciale, a custruzzione di a stallazione di eliminazione di basura, è l'estensione è l'attesa di i nostri offerti", disse.

U sindaco Kocaoğlu hà dettu chì u sistema ferroviariu di 11 chilometri in i cunfini di a Municipalità Metropolitana di Izmir serà consegnatu cum'è 2019 chilometri in marzu 240. In più KarşıyakaDichjarà chì custruiranu una casa d'opera in Kocaoğlu, u battellu mudernu cù 15 passageri è 3 vitture operarà à tutta velocità. A nova zona di fiera è e sale di cungressu seranu cumpletate, è Izmir diventerà a cità numero unu di Turchia in fiere è cungressi. U travagliu in l'area di i grattacieli cuntinueghja. Izmir cresce 2,5 volte più veloce di a crescita di Turchia. U tassu di crescita, chì hè 4 per centu in Turchia, hè 10-11 per centu in Izmir. Hè pussibule aumentà questu à 15 per centu cù a pianificazione Inciraltı. Izmir pò solu ottene a stagnanza chì hà sperimentatu in u passatu, cresce à un ritmu sopra u 10 per centu per 10 anni. Puderà vultà à a so vechja postura storica. Ci sò travaglii per restaurà è riorganizzate e facciate di tutti l'edificazioni registrati da Konak à Kadifekale. L'Agora hè stata revelata, l'espropriazione di u teatru anticu hè stata cumpletata è i scavi cuntinueghjanu. A risturazione di i mura di a cità di Kadifekale hè finita. Cù a so baia swimmable, Izmir hè diventata una di e 5-10 cità più impurtanti in u mondu. "Izmir hè un candidatu per diventà a cità locomotiva indispensabile di Turchia in 5 anni, cù a realizazione di investimenti è a ricuperazione di l'industria, l'agricultura, u turismu è l'arti culturali", disse.

Dendu messagi duri à i partiti rivali pulitichi è à u CHP, Kocaoğlu hà dettu: "In a pulitica, i nostri rivali ponu sempre esse quelli chì ci volenu caccià u ganciu in u partitu puliticu. Puderanu sempre pruvà à sguassate cù bisbiglii è pettegole in i ghjurnali, in a stampa. A nostra usura ùn vene micca da Aziz Kocaoğlu o da a so grandezza. Comu tutti sapete, sò un amicu di voi chì travaglia in l'affari di frigoriferi in Mustafa Kemal Caddesi 18/B. Sò sempre u stessu Aziz. Per certi pirsuni, a pusizioni pari impregnable finché simu u partitu puliticu. A pusizione hè vista da alcuni cum'è significatu "mentre simu quì, ùn ci sarà micca postu per noi". L'attacchi di i so sustenidori è tutti in Izmir derivanu da sti dui punti. In altre parolle, da l'avversariu è da l'internu. Siccomu facemu una spassighjata. Siccomu andemu versu a verità, a bellezza è a luce. Siccomu marchjemu per piglià sta cità avanti, a ghjente di Izmir è Bornova ci deve sustene. "Sapete digià quali rumuri ùn ci fermanu micca", disse.

U sindaco Kocaoğlu hà ancu ringraziatu l'ex sindaci chì anu cuntribuitu à l'implementazione di u prugettu chì unisce a strada Manisa à Altınyol cù a strada Kaptan İbrahim Hakkı, chì passa per Bornova. Kocaoğlu hà dettu: "Questa strada era u sognu di tutti noi. Una suluzione à u prublema stradale avia da esse trovu. Questa era a suluzione ideale per facilità u trafficu di Izmir. Sta strada hè una arteria impurtante. Vogliu ringrazià i merri chì anu cuntribuitu. Cù l'apertura di a strada, u trafficu nantu à a strada Mustafa Kemal chì passa per Bornova Center serà facilitatu. "Avarà ancu un impattu pusitivu in Ankara Street", disse.

A STRADA RELIEVE BORNOVA È IZMIR
U sindaco di Bornova, Olgun Atilla, hà dettu: "Oghje hè un ghjornu assai impurtante per Bornova è Izmir. Sò sempre felice di esse inseme. Finu u mo sestu mese cum'è sindaco, induve avemu principiatu u nostru viaghju dicendu "Bornova hè a nostra casa". Avà aghju criatu i mo figlioli in u locu induve sò natu è criatu. A municipalità metropolitana di Izmir hà fattu investimenti significativi in ​​Bornova. Mentre chì e strade eranu custruite in u nostru distrittu, u metro hè ghjuntu. Aspittemu chì u metro vene à Bornova Center. Aşık Veysel Recreation Area hè per noi ciò chì Kordon è Güzelyalı d'Alsancak sò per e persone chì ci campanu. L'investimenti sportivi sò ancu fatti in u nostru distrittu. Noi, cum'è Comune di Bornova, faremu ancu studii separati. In particulare cù a demolizione di u muru è l'apertura di a strada, u trafficu micca solu Bornova, ma ancu Izmir serà alleviatu. "In Bornova, avarà un impattu pusitivu nantu à u trafficu di Ankara Street, Küçük Park è u so circondu, è Mustafa Kemal Street", disse. Dopu à i discorsi, principia a demolizione di i vechji mura di a 57ª Brigata d'Artilleria Bornova. Un totale di 700 metri di strada serà finitu da marzu. Manisa è Altınyol seranu uniti quandu l'espropriazioni in corso in a sezione di 400 metri, chì resta un ostaculu à a fusione cù a strada Kaptan İbharim Hakkı, sò finite.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*