Funivia risolve u prublema di trafficu è trasportu di Izmit

U telefuninu risolve i prublemi di trafficu è di trasportu di Izmit: l'AKP hà intrutu in l'elezzioni lucali u 30 di marzu in a nostra cità, scunfittu è inquietu.

Sò stati sfracicati; parchì ùn pudianu rializà quasi nisuna di e prumesse ch’elli avianu fattu à sta cità dapoi u 2004.

Eranu nervosi perchè in Izmit anu affruntatu un candidatu cum'è Sefa Sirmen. Ancu s'è i distretti metropolitani è altri parevanu còmode, anu vistu i risichi di perde una elezzione contr'à Sefa Sirmen in Izmit. S'elli anu persu Izmit, ùn saria micca puntu ancu di vince u Metropolitan.

In tutte e ricerche realizate prima di l'elezzioni di u 30 di marzu, hè statu revelatu chì a ghjente di Izmit si lagnava assai di i prublemi di trasportu è di trafficu. Mentre ch’elli cercavanu un « Prughjettu » da mette davanti à u publicu in panicu, « Tram » li vinni in mente.

C'eranu cabine di tram di novu custruite, inattive in Bursa.

L'anu caricatu nantu à un camion, u purtonu à Izmit, è l'anu piazzatu in a piazza in Anıtpark. Ellu disse à a ghjente di Izmit: "Custruiremu stu tram in a cità. Anu dettu chì i prublemi di trafficu è di trasportu in Izmit finiranu.

In fatti, anu realizatu sondaggi. Anu offrittu di vutà in Internet per chì i residenti di Izmit ponu vede u tram in Anıtpark, allora chì cabina di culore duverebbe andà in a cità, quale deve esse u nome di stu tram. Ogni membru di l'AKP, ogni burocrate, chì passava per Anıtpark, hè ghjuntu in a cabina, hà salutatu da a finestra cum'è "Atatürk in u trenu" è hà pigliatu una foto.

In ogni casu, u tram puderia esse l'ultima suluzione à cunsiderà per risolve u prublema di trafficu è trasportu di Izmit. Ùn ci hè micca prublema di trasportu in Izmit in a direzzione Est-Ovest o Ovest-Est. In particulare, ùn ci hè micca prublema trà u Bancu Centrale è u Bus Terminal. Nant'à sta linea, pudete mette un phaeton invece di un tram.

U prublema hè cù l'accessu Nord-Sud o Sud-Nord. Ci hè un prublema in u centru di a cità è nantu à e linee Umuttepe, Turgut, Cedit-Erenler-Topçular, Tüysüzler, Gündoğdu-Tepeköy.

Trammi, o qualsiasi sistema di ferrovia, ùn ponu micca cullà in salita. Per risolve u prublema di trasportu in Izmit, hè necessariu un telefuninu chì portarà a ghjente à e muntagne nantu à i fili, micca u tram chì andava in linea dritta. Inoltre, quandu u calculu currettu hè fattu, sò sicuru chì a stallazione di un sistema di telefuninu hè assai più pratica è più prezzu di stallà un sistema di tram.

Cum'è l'idea di risolve u prublema di trasportu di Izmit cù un tram, era un sbagliu assai più sbagliatu di stabilisce stu sistema di tram in u Walking Street da un capu à l'altru.

Quandu hà pruvatu à stabilisce a linea di tramvia metropolitana da u Bancu Centrale à a Fine.Liceu Professionale nantu à a Strada Camminata, averia affruntà grandi costi. Ci hè un cullettore d'acqua di tempesta sottu à a Passerella. Ci sò trasformatori sotterranei di Sedaş à i lati. Seranu tutti mossi. Peor, se u tramvia hà travagliatu quì, ci era u risicu chì tutti l'arbureti di l'arbureti nantu à u latu di a Passata si seccassi in 10-15 anni.

Credu chì cunnoscu assai bè u sindaco di a municipalità metropolitana, İbrahim Karaosmanoğlu. U presidente Karaosmanoğlu pò micca esse capace di piglià decisioni veloci nantu à certi prublemi. Pò avè difetti è errori. Ma Karaosmanoğlu ùn tradirebbe micca sta cità à a faccia, ancu s'ellu li purtari un dannu puliticu. Ùn insiste micca nant'à qualcosa chì ùn si mette micca bè in a so mente, cù u pensamentu di "Oh, mi ferraghju puliticamenti". Aghju scrittu in sti culonni dopu à una riunione cù u sgiò presidente uni pochi di mesi fà. Aghju dettu chì mi sentu chì u presidente era prontu à rinunzià à a so attività di tram. Aghju dettu chì crede chì truverete a verità in questa materia.

In fatti, u presidente hà dettu chjosu à a riunione di l'Assemblea ghjovi scorsu : "U tram ùn passerà micca per u caminu di marchja".

Pensu chì Karaosmanoğlu hè ancu prontu à rinunzià cumpletamente à u prughjettu di u tram. Ma sò chì parechji burocrati è cunsiglieri intornu à ellu insistenu annantu à l'affari di "Tramway" è pruvucanu u presidente dicendu: "Oh, s'è no vulemu nantu à sta prumessa, l'uppusizione ci sbatterà". Ancu Nevzat Doğan, chì vecu cum'è unu di l'omi più sani per sta cità, sustene chì u Camminu di u Camminu deve esse divisu in tramvii da una estremità à l'altru.

Karaosmanoğlu hà annunziatu una nova strada. Spiegò chì u tram chì vene da a stazione di l'autobus pò entre in Leyla Atakan Street davanti à u End.Vocational High School è aduprà Ankara Street (Şahabettin Bilgisu Street) da quì.

Sta strada hè ancu sensu. Comu sapete, l'Uffiziu di u Guvernatore sarà prestu viotu è demolitu. Se u tram hè da esse custruitu, Leyla scende da Atakan. Entra in Ankara Street, passa per i Vechi Garage è cullà à u Bancu Centrale. Questu itinerariu hè assai più sensu chì almenu finisce tuttu u Trail Walking. U presidente hà pigliatu a bona decisione.

Ma u megliu deve esse di rinunzià completamente à sta stronza di tram. L'uppusizione lucale deve ancu sustene Karaosmanoğlu in questu sensu.

Per Izmit, u telefuninu deve esse purtatu à l'agenda. Monorail, chì hè statu discutitu è ​​scavalcatu per un tempu, pò esse cunsideratu. In più, cum'è u presidente sempre enfatizà, si pò scavà per u Metro da un angulu di a cità è cumincià à travaglià.

Se u tram attraversà a Passerella, chì pare impussibile per via di u costu, Izmit perderà a so ultima funzione è bellezza.