A municipalità metropolitana di Kahramanmaras hà compru 6 autobus publichi (Galleria di foto)

A municipalità metropolitana di Kahramanmaraş hà compru 6 autobus publichi: 6 autobus publichi acquistati da a municipalità metropolitana di Kahramanmaraş cumincianu à serve prestu.
6 autobus più sò stati messi in serviziu in u corpu di u Dipartimentu di i servizii di trasportu di a municipalità metropolitana di Kahramanmaraş.
Inspeccionendu l'autobus davanti à l'edificiu di serviziu di a municipalità metropolitana di Kahramanmaraş, u sindaco di a municipalità metropolitana Fatih Mehmet Erkoç hà dichjaratu chì l'autobus seranu messi in serviziu urgentemente.
U sindaco Erkoç hà fattu una dichjarazione: "Cumu a municipalità metropolitana, avemu aghjustatu sei autobus in più à a nostra flotta di trasportu oghje. I nostri autobus di 12 metri di lunghezza anu a capacità di trasportà circa 102 persone è l'avemu compru per serve u nostru populu in urgenza. Facemu u trasportu più mudernu in Kahramanmaraş. Transporteremu i nostri citadini cù veiculi più muderni. U nostru populu aduprà u trasportu publicu in modu più sicuru è più pacificu. Semu in discussioni cù i nostri altri autobus publichi è i cummercianti di minibus riguardanti stu prublema.
Travagliemu duramente in a mudernizazione di u trasportu publicu. Inoltre, ci muvimu à un novu sistema di carte chjamatu Kahramanmaraş card. Stu sistema di carte serà validu in tutti i veiculi di trasportu publicu. Serà u sistema chì pò aduprà certi dispusitivi, cumpresi i telefunini. U sistema di carte hè ghjuntu à u stadiu finali. Insha Allah risolverà stu prublema in i ghjorni à vene. Insha'Allah, purteremu u sistema di ferrovia leggera à Kahramanmaraş à mediu termini. In questu rispettu, prima determineremu u percorsu è realicemu studii di espropriazione, è dopu installà u sistema meccanicu è introducemu u sistema di ferrovia leggera à Kahramanmaraş à mediu termini. A nostra determinazione in questu sensu cuntinueghja. Di sicuru, cunsideremu questu cum'è u mediu termu in quantu à u rimborsu di u sistema di ferrovia ligera, l'ecunumia di u sistema, i so costi è l'autodepreciazione. Avemu parlatu cù parechje pruvince è compie prima u prughjettu è l'opere di espropriazione in quantu à i sistemi di ferrovia ligera. Dopu questu, compiemu u nostru travagliu cù l'assemblea di u sistema meccanicu è l'offremu à a ghjente di Kahramanmaraş.
Ci sforzemu di furnisce un trasportu publicu più mudernu è serviziu di trasportu. Noi, Kahraman Maraş, apremu novi strade, aprendu novi boulevards cum'è a Municipalità Metropolitana. À u listessu tempu, partemu da a crucivia. Avemu finitu i travaglii di pianificazione è avemu da principià à travaglià in i ghjorni à vene è sperendu à a fine di u 2015, compiemu sti travaglii è permetterà à a nostra ghjente di avè trasportu in un ambiente più mudernu è più còmode.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*