E ammende di pedaggio illegale nantu à u ponte è l'autostrada superanu i rivenuti

L'amende di passaghju illegale nantu à i ponti è l'autostrade anu superatu l'ingudu: Dopu à u Sistema di Transitu Rapidu (HGS), chì hà rimpiazzatu u Sistema di Passa di Carta (KGS), per riduce a fila di i veiculi à i ponti è i cabine di pedaghju di l'autostrada, ci hè statu un grande aumentu di traversate illegali. .
Mentre chì i veiculi cù KGS ùn ponu micca passà per a barriera à a cabina di pedaghju senza avè lettu e so carte, hè pussibule passà direttamente da i cabine di pedaggio HGS. In u 2013, quandu KGS hè stata lanciata, 3 milioni 7,5 mila veiculi attraversati illegale, 10 milioni di quali eranu da OGS è 463 milioni da cabine di pedaggio HGS. Sti veiculi sò stati amminati 1 miliardi 162 milioni di lire. In 2011, sta figura era 266, in 2012 era 371 milioni di lire. L'annu passatu, l'ingudu tutale da i passaghji di i veiculi nantu à i ponti è l'autostrade era di 960 milioni di lire. Solu 31 milioni di lire di l'ammenda di pass illegale puderanu esse recullati.
In più di i cabine di pedaggio OGS, u sistema HGS hè statu messu in usu u 17 di settembre di u 2012 per riduce a densità di i veiculi à i cabine di pedaghju di u ponte è di l'autostrada. Da u 1 di ferraghju di u 2013, u sistema KGS hè statu completamente abolitu, i pedaghji KGS sò cunvertiti in HGS. Grazie à u sistema HGS, chì permette u passaghju direttu à i cabine di pedamentu, a densità hè diminuita significativamente. Tuttavia, u numeru di veiculi chì attraversanu illegale hà righjuntu u so piccu. U rapportu di auditu di u 2013 di a Direzzione Generale di l'Autostrade, annunziatu pocu da a Corte di i Conti, includeva statistiche impressiunanti nantu à i rivenuti di i ponti è di l'autostrade. Dunque, in 2013, un totale di 1 milioni 1 mila TL ingressu da ponti è autostrade, 4 milioni di TL da 168 milione di traversate KGS (KGS elevatu u 518 di ferraghju), 139 milioni di TL da 438 milioni di traversate OGS è 960 milioni di TL da 563 milioni. traversate HGS. ottenutu. In u 2013, 3 milioni 45 mila veiculi passavanu per i cabine di pedaggio OGS illegale. Mentre chì e targhe di 2 milioni di 631 mila di sti veiculi sò state rilevate, e targhe di 414 mila ùn si pudianu leghje. Una multa di 313 milioni di lire hè stata imposta à i veiculi chì passanu illegale per i cabine di pedaggio OGS. Una fine di circa 7 milioni di TL hè stata imposta à 417 milioni 850 mila veiculi chì passavanu illegale da i cabine di pedaggio HGS. Una fine di 1 milioni 316 mila lire hè stata cullata da 31 milione 729 mila veiculi chì anu fattu passaggi illegali. L'ammenda è l'ammenda amministrativa di 9 billion 147 million lire per 1 million 131 mila passaghji illegali ùn anu pussutu esse pigliatu.
L'ammenda di passaghju illegale chì supera 2013 miliardi di lire in 1,1 hè una grande differenza rispetto à l'anni precedenti. Un totale di 1999 milioni 2005 mila 2011 cunduttori attraversati illegale finu à a fine di u 19, dapoi u Sistema di Passamentu Automaticu (OGS), chì hè statu messu in pratica in u 761, è i sistemi KGS, chì sò stati messu in pratica in u 601. A quantità di ammende per u passaghju illegale in 12 anni era 1 billion 70 million 281 mila 322 lire. In u rapportu di auditu di a Direzzione Generale di l'Autostrade di a Corte di Conti, hè statu dichjaratu chì i rivenuti ligati à traversate illegale ùn sò micca vistu in i dichjarazioni finanziarii, è per quessa, u cuntu di creditu operativu pareva più bassu di ciò chì duveria esse. Hè statu dumandatu chì tutte l'amende di passaghju illegale accumulate sò contabilizzate o micca, è piazzate in i rapporti finanziarii.
Quelli chì passanu illegale da e cabine di pedaghju di u ponte è di l'autostrada senza pagà una tarifa sò multati dece volte u pedaghju per a distanza più longa di quella strada. Se u contu di a targa di u veiculu hè infurmatu à u centru di cuntrollu principale in sette ghjorni da a data di u passaghju illegale, a tarifa hè recullata da stu contu. Inoltre, se abbonate à OGS o HGS è i cunti sò attivati ​​da i banche, in 7 ghjorni da u ghjornu chì a targa di u veiculu chì attraversa illegale hè passatu, u pedamentu illegale hè automaticamente cunvertitu à u pedamentu normale per i passaghji di ponti è a tarifa più longa per i passaghji di l'autostrada. L'amende è i pedaghji amministrativi devenu esse pagati in un mese da a data di notificazione à u pruprietariu di u veiculu. Un scontu di 15 per centu hè applicatu per e penalità pagate in 25 ghjorni da a data di notificazione. L'uffizii fiscali entranu in ghjocu per i salarii micca pagati in un mese. L'uggetti chì esigenu l'esame di i filmati di i passaggi illegali ùn impediscenu micca u pagamentu di u pedaghju è a fine amministrativa. Senza pagà pedaghji è ammende amministrative, l'ispezioni tecniche, a vendita è i trasferimenti di veiculi chì passanu illegale ùn sò micca fatti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*