L'ultima Dichjarazione per a Ferrovia Kırşehir hè vinuta da Davutoğlu

A Dichjarazione Finale per a Ferrovia di Kırşehir hè ghjunta da Davutoğlu: u Primu Ministru Ahmet Davutoğlu, chì hè ghjuntu à e cerimonie di chiusura in Kırşehir in u quadru di e celebrazioni di a 27a Settimana Ahi-Order, in u so discorsu indirizzatu à u nostru populu à l'Ahi Evran-ı Veli. Cumplessu, hà dettu ch'ellu hà messu l'ultimu puntu nantu à a ferrovia, chì hè statu u sughjettu di polemiche in Kırşehir per un bellu pezzu. Deputy Muzaffer Aslan hà dettu.

AK Partitu Kırşehir Vice Atty. In a so dichjarazione, Muzaffer Aslan hà dettu: "U nostru Primu Ministru hà datu a bona nutizia à i nostri citadini di Kırşehir in u so discorsu. U prughjettu di a ferrovia hè di grande impurtanza perchè u nostru Kırşehir pò fà un saltu ecunomicu è hè una pruvincia preferita da u settore privatu cum'è zona d'investimentu.

Avemu parlatu cù u nostru Primu Ministru annantu à stu sognu di a ghjente di Kırşehir inseme cù u nostru presidente provinciale Salih Çetinkaya è u nostru sindaco Yaşar Bahçeci. Anu ancu scontru cù u nostru Ministru di Trasporti, affari marittimi è cumunicazioni, u sgiò Lütfi Elvan, chì hà accumpagnatu e cerimonii è hà datu a bona nova nantu à sta materia.

Avemu statu un seguitore di u prughjettu annunziatu da u nostru presidente Recep Tayyip Erdoğan à a manifestazione Aksaray durante u so primu ministeru da u primu ghjornu. Per i travaglii di u prugettu, a velocità di trasportu hè stata calculata cum'è 208 km / ora nantu à a ferrovia, chì a lunghezza di a linea hè di 250 chilometri ", disse.

U deputatu Muzaffer Aslan hà dettu: "Kırşehir hè una cità chì hè stata stabilita in un bacinu di transizione impurtante di a Regione di l'Anatolia Centrale, chì si sviluppa rapidamente sia socialmente sia economicamente, è hà accoltu parechje civilizazioni in tutta a storia.

Dopu chì a linea Yerköy-Kırşehir-Aksaray-Ulukışla hè stata custruita, a ferrovia citata furnisce vantaghji ecunomichi impurtanti in u trasportu di merchenzie d'esportazione prodotte in Anatolia Centrale à i porti di Mersin è Samsun.

Cù stu prughjettu da esse realizatu, a linea ferroviaria Samsun-Mersin, chì hè l'asse nord-sud più impurtante di u nostru paese, serà cumpletata è u nostru Kırşehir serà à u puntu più impurtante di sta linea. Sta linea cuntribuisce significativamente à u sviluppu ecunomicu di u nostru Kırşehir ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*