Revenue Naziunale di Treni Benvenuti

l'unica suluzione hè l'industria naziunale
l'unica suluzione hè l'industria naziunale

Quanti treni partenu ? I treni convenzionali (velocità 0-160 km/h), accelerati (velocità 160-250 km/h), treni ad alta velocità (velocità 250-350 km/h) è quelli cù velocità di più di 350 km/h custituiscenu l'alta. - classe di trenu di velocità. . I veiculi di u sistema ferroviariu trà 0-160 km sò principalmente parlati è discututi in Turchia. Questa gamma hè ancu assai impurtante, perchè i tram è i veiculi di metro sò in questa categuria. Tanti soldi sò stati spesi in ferrovie, ma ùn ci hè ancu un veiculu di u sistema ferroviariu presentatu da i ministri pertinenti.

U Ministru di a Scienza, l'Industria è a Tecnulugia Işık hà fattu una dichjarazione dicendu: "U trenu naziunale serà nantu à i binari in Novembre". Qualchidunu di i nostri ghjurnali, senza capiscenu ciò chì era u sughjettu, mette sta nutizia in u titulu cum'è "Trenu Naziunale d'Alta Velocità" è mette a parolla "rapidu" davanti.

Uni pochi ghjorni prima di u Ministru Işık, u Direttore Generale di Turkish Wagon Industry Inc. (TÜVASAŞ), Erol İnal, hà fattu una dichjarazione. Dichjarà chì u prucessu di fabricazione di u Prughjettu di u Trenu Naziunale hà da principià prestu, disse: "Cù u permessu di Diu, u trenu naziunale serà messu nantu à i rails in 2.5 anni à u massimu". Hè difficiuli per qualcosa cum'è questu accade in questu tempu. Ancu s'ellu si faci, serà senza a frasa "naziunale".

Comu si pò vede, ci hè una cunfusione annantu à u trenu naziunale. Perchè ci sò tanti prughjetti di treni naziunali chì pudete sceglie di allineà nantu à i rails. In ogni casu, per quelli chì pensanu à questi prublemi, ci hè una storia di un sistema ferroviariu naziunale chì hè stata ottenuta. Recep Altepe, chì hè statu elettu Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Bursa da u Partitu AK per dui mandati, hà una carriera in u settore privatu. Durmazlar U centu per centu Naziunale Tram Silkworm, ch'ellu hà stabilitu per ottene cù u Holding, hè in serviziu. U veiculu di u sistema di ferrovia leggera Green City hè statu introduttu in u mondu un mese fà in Berlinu. Dunque, a carta stradale concreta nantu à cumu custruisce u trenu naziunale hè evidenti.

U prughjettu citatu da u Ministru Işık hè sviluppatu sottu u paraplu di TÜLOMSAŞ è sustinutu da TÜBİTAK. U prughjettu cù un budgetu di 10 milioni di lire hè statu parlatu per un bellu pezzu. S'ellu avia principiatu cù u settore privatu cù un budgetu di 5 milioni, i veiculi sviluppati seranu nantu à i rails oghje. Ùn sò s'ellu puderia spiegà ?

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*