OSTİM Supporta i Ferroviari

OSTİM Supporta Ferrovie: Unu di i lochi induve u core di l'industria batte in Ankara hè a Zona Industriale Organizzata OSTİM, chì hè custruita nantu à 5 milioni di metri quadrati. 5000 posti di travagliu in a regione furnisce una fonte di pane per circa 50.000 persone. Avemu parlatu cù u presidente di u Cunsigliu di OSTİM, Orhan Aydın, l'invitatu di a sezione di l'Intervista di u Mesi, annantu à Ankara è e PMI di Ankara in a strada di diventà a "Capitale di l'Industria da l'Industria di a Capitale".

Orhan Aydın-OSTİM Presidente di u Cunsigliu

Forsi una di e cose più malintese di Ankara hè chì ùn hè micca una cità industriale, ma una cità per a produzzione. In ogni casu, Ankara, oltre à esse a capitale di a pulitica, hè ancu una cità chì face una pruduzzione industriale seria. Cuminciamu à parlà di st'aspettu micca cusì cunnisciutu di a cità, da dì ?

Ankara hè veramente un locu definitu cum'è una cità di amministrazione publica, burocrazia è servitori. À questu puntu, OSTİM hè un nome assai impurtante, un attore. Pudemu dì chì hè una di e tappe più impurtanti chì assicuranu a trasfurmazioni di l'industrializazione in Ankara. Aghju passatu tutta a mo vita in Ankara, aghju travagliatu ancu in u Ministeru di l'Industria in relazione à l'industria, aghju personalmente sperimentatu l'avventura di industrializazione di Ankara. In quelli anni, ci era una struttura in Ankara induve a maiò parte di i bisogni di ogni ghjornu sò stati soddisfatti, per esempiu, mantenimentu-riparazioni di l'automobile, è generalmente travaglii minori sò stati realizati in Ankara, ma ùn ci era veramente nunda chì puderia esse chjamatu industria. finu à quandu ? Finu à a creazione di Aselsan in l'anni 1970. Questa hè una tappa in u fattu chì Ankara hè ancu cunnisciuta cum'è una cità industriale.

Allora quandu OSTIM entra in ghjocu ?

OSTİM hè ancu più vechju di quellu. A regione OSTİM hè stata cuncepita da Cevat Dündar mortu è Turan Çiğdem in u 1967. Tutti i piani di OSTİM, chì hè statu stabilitu à una distanza di 15 km da u centru di a cità, sò stati fatti cun grande pensamentu. U so pianu sanu è u so disignu hè basatu annantu à u fattu chì Ankara hè una cità industriale considerable. Una cità industriale cumpleta hè stata cuncepita cù posti di travagliu, centri d'educazione, centri di salute è residenze. A fattibilità di un tali prughjettu à quellu tempu era assai discutitu. L'apertura di Aselsan da l'anni 70, u fattu chì i principali attori di l'industria di difesa sò situati in Ankara, u sviluppu di TAI, Makine Kimya è FNSS quì in l'anni 90, hà purtatu OSTİM à u primu postu cum'è una sub-industria per elli. caccià lu fora. Perchè l'industria di difesa in particulare hà bisognu di PMI chì ponu fà una pruduzzione cusì chjuca ma di alta qualità. Inseme à sta dumanda, una infrastruttura industriale qualificata si forma quì cù i sforzi è i cuntributi di e PMI. Ùn pudete micca risponde à Aselsan cù una produzzione industriale ordinaria, è ùn pudete micca esse un subindustriale per TAI cun una produzzione mediocre. L'industria di a difesa hè ancu pruvatu à fà a produzzione domestica. À quellu tempu, sti industriali facenu veramente un sforzu per cambià, sviluppà è aumentà a so qualità.

Parlate di una struttura assai organizata...

Iè, questu hè qualcosa chì cumplementa l'altru. Cù a cumminazzioni di sti sforzi, un ecosistema OSTİM hè furmatu quì. E nostre cumpagnie chì si sviluppanu è crescenu da quì ùn sò micca solu cumpagnie chì lascianu a so marca nantu à l'industria di Ankara, ma diventanu ancu i flagships di l'industria turca. A maiò parte di elli cumincianu picculi imprese è diventanu cumpagnie chì vendenu merchenzie à u mondu. Ùn importa micca a zona industriale chì andate in Ankara avà, pudete vede chì quasi tutte e cumpagnie sò cresciute da l'incubazione è a scola in OSTİM. Dunque, OSTİM hè veramente un puntu di svolta per l'industria di Ankara. Ghjoca un rolu assai impurtante in a transizione da a burocrazia à l'industria in Ankara. Pudemu ancu discrive sta trasfurmazioni cù un slogan assai bellu pruduciutu da ASO: Da l'Industria di a Capitale à a Capitale di l'Industria ... Questu hè veramente un slogan in piena. Attualmente, paragunatu à l'industrii di Istanbul è Bursa, Ankara ùn hè micca inferitu à elli cum'è una industria diffusa. Quandu pensate in quantu à a qualità, simu più altu ch'è elli perchè u kilogramu di prudutti industriali pruduciutu in Ankara hè esportatu per 23.5 dollars, questu hè assai impurtante. Questu hè un pruduttu cù un altu valore aghjuntu, i prudutti di l'urganisazione cum'è a difesa, l'aviazione, Roketsan è Havelsan l'alzanu.

Quantu membri hà OSTİM è in quali settori operanu?

Avemu 5200 imprese registrate cun noi. Questi includenu i settori di l'industria, u cummerciu è i servizii. Quessi sò principalmente picculi è micro imprese. Quandu ghjunghje à 100-150 persone, ùn ponu più stà quì, i nostri lochi ùn sò micca abbastanza per quessa. A maiò parte sò di marca. Allora vene à l'agenda per andà in altri spazii industriali. OSTİM deve esse pensatu cum'è un centru di incubazione chì furmà l'imprenditori da zero. Ma eccu cumu: Avemu separatu sti cumpagnie in termini di qualità. À questu puntu, i studii di clustering chì avemu principiatu entranu in ghjocu. Avemu fattu una analisi seria di e nostre cumpagnie quì. Di sicuru, hè impussibile di limità e cumpagnie solu à OSTİM perchè se una unità di a cumpagnia hè quì, l'altra unità hè in İvedik OSB è un'altra unità hè in altrò.

U clustering hè un tema impurtante per e PMI. In quale settori avete studii di clustering ?

Avemu digià citatu l'industria di difesa. In più di questu, l'equipaggiu di custruzzione hè un tema impurtante per Ankara. Dicemu cusì, quellu chì pussede una macchina di custruzzione in Turchia deve cunnosce OSTİM. Pezzi di ricambio, venditore di macchine di prima manu, venditore di seconda manu, attività di mantenimentu-riparazione, tutta l'infrastruttura hè quì. Inoltre, l'industria di i dispositi medichi è medichi hè ancu un altru cluster. In più di questu, ci hè un gruppu di cumpagnie chì travaglianu in energia. Questu hè u puntu di partenza di u cluster di sistemi ferroviari anatoliani, chì ùn hè micca limitatu à OSTİM. Un altru hè Rubber Technologies, u nostru cluster più ghjovanu.

Per sustene sta infrastruttura, più zoni di sviluppu tecnologicu sò in Ankara chè in ogni altru locu in Turchia. 10 di elli avà. In cuuperazione cù 22 università. Parlu di un numeru più altu ch'è Istanbul. Se pensate in questu cuntestu, u putenziale di industrializazione di Ankara hè più altu ch'è altre pruvince. Inoltre, ci sò 8 zoni industriali organizzati in Ankara.

Andemu à e PMI... Chì sò i prublemi più grande chì sò affruntati da e PMI, chì sò a spina di l'ecunumia turca, cù millaie di elli sottu OSTİM?

Di sicuru, stereotipi assai standard ponu esse dettu annantu à questu ... U prublema di accede à i soldi, u prublema di scala ... In verità, pensu chì e PMI anu più prublemi strategichi. A frasa chì avemu intesu più spessu per e PMI hè chì formanu a spina di l'ecunumia. Ma hè veramente cusì? E PMI sò veramente impurtanti in Turchia? Pensu chì hè a cosa principale da discutiri. Perchè ùn pensu micca cusì. S'ellu era u casu, pensu chì avemu vistu u riflessu di questu in pratica. Di sicuru, ùn hè micca fattu. Ùn lasciate micca esse percepitu cum'è pocu impurtante. Ma ciò chì vogliu dì hè questu: pensu chì duvemu discutiri s'ellu hè fattu quantu deve esse.
Per esempiu, hè sempre dichjaratu: A produzzione hè impurtante. Iè, avemu digià dettu questu, sicuru, hè impurtante è e PME venenu in mente prima quandu a produzzione hè mintuvata. Hè bè finu à avà, ma ùn pudemu micca vede in pratica chì questu hè più impurtante chè, dì, a custruzzione. In ogni casu, se un valore aghjuntu deve esse furnitu à Turchia è à l'ecunumia turca, a produzzione di PMI pò ottene questu u più. In altri palori, u cunsumu vene prima di a produzzione in termini di impurtanza.

Chì pensate chì deve esse fattu?

Creemu una infrastruttura chì pruduce per i bisogni di noi stessi è di l'altri, in modu chì a prosperità di Turchia cresce. Quì, u travagliu più grande è u pesu cade nantu à e PMI, vale à dì à e persone chì facenu a pruduzzione. Pensate una volta; vi aprirà un locu di travagliu, vi furmà i travagliadori chì ci travagliaranu è pruduce una pruduzzione di qualità. Ùn hè micca abbastanza, andate à u mercatu è vende. È vi rotate constantemente stu sistema. Puderete riunite 40-50 o ancu 100 cumpunenti è creà un affari. Questu hè veramente una cosa assai difficiule. Inoltre, s'ellu ùn riceve micca sustegnu è incuragimentu, a ghjente pò vene à u puntu di scaccià l'asciugamani è abbandunà u so travagliu, è ponu cumincià à preferite modi più faciuli di guadagnà.

Se l'avemu in numeri, u rapportu di quelli chì travaglianu in u settore industriale diminuite da 24 per centu à 17 per centu. Se e PMI è a produzzione sò impurtanti, allora a cuscenza è u sustegnu nantu à sta questione deve aumentà, migliurà è sviluppà. Per u fabricatore, deve esse sviluppatu un sistema generalizatu è utilizzabile per u so accessu à u creditu. Ma u bilanciu di KOSGEB, chì appellu à 3 milioni di picculi imprese, ùn hè micca quantu u budget di un stadiu...

Allora chì sò i vostri suggerimenti?

Ciò chì avemu bisognu di capisce hè questu: Perchè a ghjente tentava un compitu laboriosu cum'è a fabricazione quandu sanu chì ponu guadagnà soldi in modi più faciuli? L'ambientu puliticu è ecunomicu in cui ci simu hè in veru priparà u tarrenu più adattatu per sta cuscenza, ma ci vole à chjappà. Questu hè u ramu chì cavalchemu, ùn pudemu micca tagliatu. Avemu da tremà nantu à questu. Avemu da incuragisce a ghjente à mantene a so pusizioni produtiva. Solu in questu modu pudemu ghjunghje l'ugettivi ligati à u futuru è u benessere di l'ecunumia turca. Faremu sti pruduzzione, saremu cuscenti di a so impurtanza è aghjunghje à elli a cunniscenza è a tecnulugia di l’università. Cumu pruduciamu i nostri bisogni quì, puderemu risponde à i bisogni di l'altri da quì. A causa di a nostra storia è geugraffia, avemu bisognu di sparte questu cù e persone chì simu rispunsevuli, è l'avemu cun elli. Solu tandu cresce u nostru benessere. A manera di fà tuttu ciò chì succede hè per mezu di e PMI produttivi è imprenditoriali simplici. Tuttu si svilupperà nantu à sta cuscenza. E persone chì cuntribuiscenu à questu ideale sò e PMI lucali è naziunali quì. Avemu bisognu di apprezzà u nostru populu chì pruduce, esporta è intraprendente, sti persone sò assai impurtanti per Turchia.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*