Sistemi Ferroviari Eskişehir Introduttu à u Munnu in Germania

Sistemi Ferroviari Eskişehir Introduttu à u Mondu in Germania: U pesu di Eskişehir hè risentitu quist'annu in Innotrans 2014, a più grande fiera di u trasportu di u mondu tenuta in Germania.

In a Fiera Innotrans di Berlinu, chì si tene ogni dui anni, una participazione significativa hè stata ottenuta da Eskişehir questu annu. In a fiera induve TÜLOMSAŞ, Savronik, Hisarlar è Rail Systems Clustering cumpagnie è Eskişehir Camera di Industria sò stati rapprisentati, e capacità di i sistemi ferroviari di Eskişehir è Turchia sò state presentate, sò stati fatti cuntatti impurtanti.

U guvernatore di Eskişehir Güngör Azim Tuna, chì era à l'apertura di a fiera, hà parlatu di l'efficacità è e capacità di Eskişehir è di a regione in questu sensu.

À a fiera, induve a locomotiva di nova generazione prodotta da Tülomsaş in cullaburazione cù GE hè stata esposta, i travaglii realizati in cunjunzione cù cumpagnie turche sò ancu spiegati à i participanti cù un avvenimentu urganizatu da GE.

Cummentendu nantu à a fiera in quistione, u Direttore di Rail Systems Cluster Kenan Işık hà dettu: "In questa fiera, chì hè l'avvenimentu più impurtante di u settore, u pesu è l'impurtanza di u nostru paese è di a regione Eskişehir si sò sentiti sempre più in l'ultimi anni. . Avemu vistu chì parechje istituzioni è urganisazioni stranieri sò assai più disposti à travaglià inseme per prughjetti in Turchia è à l'esteru. Avà, prughjetti concreti è partenarii cummerciale sò à l'agenda ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*