Offerta per u sistema di signalazione distruttu sottu u pretestu di Kobani

Offerta per u sistema di signalazione distruttu sottu u pretestu di Kobani: U 24 d'ottobre serà un licitazione per u sistema di signalizazione di u trafficu distruttu da e bande PKK / HDP in Batman durante e proteste di Kobani.
A Direzzione di i servizii di trasportu di a municipalità di Batman hà annunziatu chì tuttu u sistema di signalazione in 6 intersezioni hè diventatu inutilizabile durante l'avvenimenti chì anu cuminciatu u 9 d'ottobre è durò per una settimana.
U direttore di i servizii di trasportu di a municipalità di Batman, Nihat Ekinci, hà annunziatu chì ci sò un totale di 12 intersezioni in a cità è u sistema di signalazione in 9 intersezioni hè diventatu cumplettamente inutilizabile durante l'incidenti. Ekinci hà dettu: "A nostra direzzione hà iniziatu studii di valutazione di danni u 9 d'ottobre è, per via di a rilevazione, sò state iniziate e procedure di offerta. In u risultatu di a nostra valutazione di danni, l'Autorità di l'Acquistu Pùblicu ci hà datu una data per fà una licitazione u venneri 24 d'ottobre per riparà i danni è assicurà u trafficu è l'ordine in a cità. Dopu à l'offerta chì si terrà u 24 d'ottobre, a nostra direzzione hà da pudè riparà rapidamente i danni à u sistema di signalazione in a cità. "Durante stu prucessu, vulemu enfatizà chì sia i pruprietarii di i veiculi sia i citadini duveranu esse attenti quandu utilizanu intersezioni", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*