Vita notturna nantu à a linea di treni suburbani Sincan-Kayaş

Vita notturna nantu à a linea di treni suburbani Sincan-Kayaş: A linea di treni suburbani Sincan-Kayaş hè diventata una discarica per via di i rifiuti lasciati nantu à i rails, l'alcol è l'abbundanza di droghe di notte. I citadini chì campanu intornu à a linea vulianu chì i rails sianu puliti è l'ingressu à a linea di u trenu esse bluccatu.

In l'ultimi anni, i rails nantu à a linea di treni suburbani Sincan-Kayaş, induve u travagliu hè statu realizatu per elevà tutte e stazioni à i standard di u metro, sò stati custruiti sottu è passaggi sopra è sò stati aghjunti rails supplementari, sò stati abitati da alcolu è droghe. utilizatori. Sicondu i rivindicazioni di i citadini chì residenu intornu à e stazioni di Cebeci è Kurtuluş nantu à a linea, l'alcoolu è e droghe sò aduprati nantu à i rails chì fermanu senza cuntrollu di notte. Dichjarà chì i zoni di a stazione di a linea ferroviaria sò pieni di basura, i residenti di Başkent anu dettu chì ci sò stati buchi in i recinti chì impediscenu l'entrata à i rails per un bellu pezzu.

RESIDENZA DI DONATE

Dichjarà chì a linea suburbana hè lasciata à l'alcolu è a droga di notte, i residenti lucali anu dettu:
"Avemu ancu paura di marchjà intornu à e piste, soprattuttu di notte. Se unu di i membri di a casa hè ghjuntu tardi, uni pochi di persone partenu, u salutanu da un locu più occupatu, è tornanu cum'è un grande gruppu. I buttigli di l'alcolu lasciati da l'orgie di notte sò lasciati nantu à i rails. Ùn hè micca piacevule à scuntrà una tale scena in a capitale di Turchia ".

RAILS CONSEGNATI À I RIFIUTI

I passageri anu dichjaratu chì i rails, nantu à quali buttigli di vinu è di birra sò stati spargugliati, si sò trasformati in basura per via di buttigli di plastica scartati, ghjurnali, secchi di plastica, biglietti di treni, sacchetti di shopping è vestiti. Un passageru, chì hà dichjaratu ch'ellu usa u trenu ogni ghjornu, hà dumandatu l'ispezioni necessarie nantu à a linea è a pulizia di i rails.

RECINTI CUT NON RIPARATI

Dichjarendu chì e recinzioni chì assicuranu a sicurità di i rails trà e stazioni di Kurtuluş è Cebeci sò tagliate in punti diversi, i residenti di u quartieru anu dettu: "E persone chì usanu alcolu è droghe entranu à l'internu usendu questi buchi. "I fili sò stati perforati per un bellu pezzu, ma ùn sò micca stati riparati in a zona", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*