I prughjetti di treni d'alta velocità saranu priurità in u pianu di sviluppu

I prughjetti di treni d'alta velocità saranu priorità in u pianu di sviluppu: u Ministru di u Sviluppu Cevdet Yılmaz hà determinatu i criterii di risparmiu chì deve esse seguitu per entre in un prucessu d'investimentu cumpatibile cù u prugramma ecunomicu implementatu da u guvernu.

I PROGETTI DI TRENI DI VELOCITA SERÀ PRIORITÀ
In u settore ferroviariu; In u quadru di a pulitica di inizià u trasportu di passageri cù treni d'alta velocità nantu à a rete core custituita da i corridoi Istanbul-Ankara-Sivas, Ankara-Afyonkarahisar-Izmir è Istanbul-Eskişehir-Antalya, cù Ankara cum'è u centru, trenu à alta velocità. i prughjetti seranu datu priorità in pruposte di finanziamentu. Inoltre, l'investimenti di signalazione è elettrificazione, l'investimenti di centru logisticu è a custruzzione di a seconda linea per aumentà u trasportu di merchenzie seranu priorità.

In u settore di l'autostrada, l'investimenti ligati à a sicurità di u trafficu nantu à l'autostrade seranu priurità. In i prughjetti d'appropriazione per e strade statali è pruvinciali, i prughjetti di strada divisa è di mistura calda bituminosa (BSK) nantu à e rotte principali riceveranu priorità. Inoltre, a custruzzione di rotte priurità cuntinueghja, tenendu in contu l'avvicinamentu di u corridore nantu à a linea nord-sud.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*