U trenu domesticu serà messu nantu à i rails in 2 anni (Galleria Foto)

U trenu domesticu serà messu nantu à a ferrovia in 2 anni: u Direttore Generale di TÜVASAŞ hà dettu chì u prughjettu di u trenu domesticu hà iniziatu, è chì serà messu nantu à a ferrovia in 2-2.5 anni più tardi.

Turchia Vagon Sanayi A.Ş (TÜVASAŞ) U direttore generale Erol Inan hà dettu chì u prughjettu di u trenu domesticu hà iniziatu è chì serà messu in ferrovia in 2-2.5 anni à u più tardi. Inan, chì si ritirerà dumane da a fabbrica induve hà travagliatu dapoi 2 anni, hà dettu addiu à i membri di a stampa in a fabbrica. Inan, chì hà parlatu à a riunione assistita da i dirigenti di a fabbrica è u Capu di Branch Union Demiryol-İş Cemal Yaman, hà datu infurmazioni nantu à a produzzione di indici di treni domestici. Enfatizendu chì un trenu domesticu serà piazzatu nantu à a ferrovia in 2-2.5 anni più tardi, İnan hà dettu chì l'hà firmatu andendu andendu: "Chì significa questu, significa assai per mè. Cù stu prughjettu di u trenu naziunale, e ferrovie di Sakarya seranu a basa di l'industria di a machina. Cù tali parolle, micca parolle, ma un attu principia. Quandu abbanduneghja l'amministrazione dumane, u prucessu di fabricazione principia cù u prugettu. Per permessu di Allah, questu serà postu nantu à a ferrovia in 2 anni è un massimu di 2.5 anni. Un certu puntu hè statu ghjuntu si u nome di u trenu naziunale hè cunsideratu, ancu u nome hè cunsideratu.

"AVERE CHIUSU? SI SPOSTA? E DISCUSSIONI DEVERU ESSERE FORA DI L'AGENDA "

Inan hà dettu chì TÜVASAŞ hè trà e prime 500 cumpagnie in Turchia, aumentendu u so fatturatu da 70 milioni di lire à 383 milioni di lire. Quandu avete principiatu à travaglià in a fabbrica, questu locu serà chjusu? sarà mossa ? Ricordendu chì e discussioni sò state tenute, İnan hà dettu chì queste discussioni anu da esse eliminate da l'agenda.

Chjamendu chì TÜVASAŞ sia abbracciatu, İnan hà dettu: "A nostra fabbrica hè diventata a 500ª trà i 260 principali stabilimenti industriali di Turchia, cumpresi i settori publicu è privatu. Questa hè una figura assai impurtante. Avemu classificatu 10e trà l'istituzioni publiche, vale à dì trà l'istituzioni statali. Questu hè ciò chì mi piace u più. In u so propiu settore, simu in u 1u postu in u settore ferroviariu. Mentre ogni pruvincia prova di portà l'industria pesante in sè, per piacè abbandunà e discussioni cum'è s'ellu serà chjusu da l'agenda. Avete una di e più grande facilità in Turchia, avete da pussede.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*