U trenu più veloce in u mondu custruitu da i Giapponesi è tutti i so dettagli

U trenu più veloce in u mondu custruitu da i giapponesi è tutti i so ditagli: i giapponesi si preparanu à piglià u titulu di u trenu più veloce. Mentre chì l'Harmony Express, utilizatu da i Cinesi nantu à a linea di Shanghai, si distingue cum'è u trenu più veloce in u mumentu cù una velocità di 487.3 km / h, u novu trenu chjamatu JR Tokai, chì hè statu appruvatu da u guvernu in Giappone, serà pudè viaghjà à 500 km / h.

Cù u novu trenu cù tecnulugia di levitazione magnetica sviluppata da a Cumpagnia Central Japan Railway, u viaghju da a capitale Tokyo à u centru industriale di Nagoya serà ridutta à 40 minuti. I Giapponesi, chì volenu espansione stu sistema in tuttu u paese, anu u scopu di purtà a listessa linea à Osaka da u 2045. Se questu succede, u viaghju in trenu di 138 minuti da Tokyo à Osaka serà ridutta à 67 minuti. Se tuttu va bè, u costu tutale di u prugettu serà di circa $ 85 miliardi.

Central Japan Railway, chì hà dumandatu u prugettu à u Ministeru di a Custruzzione, i Trasporti è u Turismu in Aostu, hè cunfidenti di l'affidabilità di u prugettu è di l'impattu ambientale. U Ministru Akihira Ota, mentri enfatizendu l'effetti ambientali di u prugettu, dichjara chì a cumpagnia chì pussede u prugettu deve ottene permessu da e persone chì vivenu nantu à a linea di trenu. L'appruvazioni di l'autorità lucali hè ancu necessaria per a linea Tokyo-Nagoya, chì hè a prima fase di u prughjettu gigante.

U direttore di a cumpagnia Koei Tsuge, chì hà ricevutu a lettera d'autorizazione da u Ministru di i Trasporti, Akihira Ota, dice chì cooperaranu cù l'autorità lucali nantu à a strada induve a linea passa, è chì u so scopu hè di finisce u prughjettu u più prestu pussibule. . U prughjettu, chì hà iniziatu a custruzzione stu mese, hè previstu per esse cumpletu in 2027. A custruzzione di a linea di trenu, chì hè stata cuncepita com'è u risultatu di studii di fattibilità seria, serà ancu un prucessu assai difficiule per l'ingegneri.

L'286% di a linea Tokyo-Nagoya di 86 chilometri serà custituita da tunnel. Ancu in certi rigioni, u trenu salverà 40 metri sottu à a terra. In l'ultima prova di u trenu super-alta velocità, chì i prucessi sò stati cumpletati cù successu, hè stata mossa nantu à roti finu à ch'ella hà righjuntu una vitezza di 160 chilometri, è dopu una vitezza di 500 chilometri hè stata ghjunta per cambià à levitazione magnetica. A cumpagnia, chì ùn vede micca questi cum'è abbastanza, farà ancu e teste pubbliche in nuvembre-dicembre per guadagnà a fiducia di a ghjente di a regione. Allora, chì tipu di tecnulugia si move stu trenu?

A levitazione magnetica o Maglev in breve, chì hè a tecnulugia più avanzata in u mondu di i treni d'alta velocità, hè basamente basatu nantu à i magneti. Cum'è sapete, dui magneti, induve i stessi poli si respingenu, ponu stà nantu à l'altru senza toccu l'un l'altru grazia à a forza di repulsione magnetica. Hè ancu stu principiu chì face u travagliu di i treni di levitazione di ferrovia magnetica. I rails spiciali utilizati nantu à e linee di u trenu anu magneti caricati cù corrente elettrica. In questu modu, u trenu pò spustà circa 10 mm sopra i rails senza fà alcunu cuntattu cù elli.

L'absenza di attritu per via di u cuntattu trenu-rail in i sistemi tradiziunali ghjoca un rolu maiò in u muvimentu rapidu di i treni magnetici. Di sicuru, per un altra banda, a differenziazione aerodinamica di i treni in questa classe hè di minimizzà a friczione di l'aria chì sustene a velocità. I treni Maglev, chì sò mostri di performance, anu grandi vantaghji, ma ci sò ancu parechji svantaghji. Prima di tuttu, esse prezzu è veloce furnisce una grande comodità per risolve u prublema di trasportu di i paesi, ma i costi d'investimentu ponu esse spaventosi. Per esempiu, a linea Tokyo-Nagoya, chì hè a prima fase di u prugettu chì hè u sughjettu di a nostra nutizia, costarà 50 miliardi di dollari.

U fattore principalu chì aumenta u costu hè a creazione di linee speciali equipate cù elettromagneti assai putenti per i treni Maglev chì ùn viaghjanu micca nantu à i binari normali. Inoltre, per chì stu sistema cuntinueghja à funziunà, deve esse aduprate tecnulugii di cuntrollu assai avanzati è sensibili è e misure di sicurezza necessarie devenu esse pigliate. Per questi mutivi, solu uni pochi di paesi ponu sviluppà è aduprà treni di levitazione magnetica oghje.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*