U Seminariu Internaziunale di PRAISE per a Sicurezza Stradale Tenutu Dumane

International PRAISE Road Safety Seminar: Road Safety - Life Safety. I standard internaziunali sò discututi u marcuri, 15.10.2014 trà 09.00-13.00.
A Fundazione FUNDACIÓN MAPFRE, chì implementa l'attività di rispunsabilità suciale di MAPFRE GENEL SİGORTA, urganizeghja per a prima volta in Turchia sottu u nome di u "Seminariu Internaziunale di PRAISE", chì urganiza ogni annu in cooperazione cù u Cunsigliu Europeu di Trasportu Sicuru - ETSC. "Seminariu Internaziunale di PRAISE Road Safety". Stu seminariu hè impurtante per a creazione di standard mundiali in Istanbul, chì hè una megapolis mundiale.
U seminariu, chì si terrà à l'Hilton Istanbul Bosphorus Hotel, "Harbiye" u marcuri 15 ottobre 2014 à 09.00:XNUMX, serà custituitu da dui pannelli. Mentre chì "Road Safety in Europe" hè statu discutitu in a prima sessione di l'apertura, in a seconda sessione; Esempii di bona pratica da Turchia seranu spiegati è prughjezzione seranu fatte.
U seminariu, chì hà da principià cù u discorsu d'apertura di Serdar Gül, Vicepresidente è Direttore Generale di Maphre Genel Sigorta, serà participatu da e principali istituzioni è autorità di sicurezza stradale in Europa è Turchia. Hè ancu previstu chì u Direttore Generale di l'Autostrade assisterà à u seminariu, induve si riuniscenu rapprisentanti prominenti di u mondu cummerciale è di l'ONG.*
Per piacè dumandemu u vostru interessu è participazione à stu seminariu impurtante.
* Informazioni nantu à i parlanti stranieri:
In u seminariu, chì serà tenutu sottu u tìtulu di "Vista di Turchia nantu à a Sicurezza Stradale in u Trasportu Stradale", induve e megliu pratiche è pratiche è i passi fatti finu à avà seranu spartuti, Ghjesù MONCLUS, Presidente di l'Istitutu di Sicurezza Stradale di u Fundazione MAPFRE, Cunsigliu Europeu di Trasportu Sicuru - U presidente di l'ETSC Antonio Avenoso è u Manager di Ricerca Interactive Driving Systems Will Murray etc. i nomi saranu cum'è oratori invitati ".
Programma per ore:
Prugramma:
08:30 – 09:00 Iscrizzione – Ristorazione
09:00 – 10:00 Discorsi di apertura
10:00 – 11:15 Sessione 1, Sicurezza Stradale in l'Unione Europea
11:15 - 11:30 Q&A
11:30 – 11:45 Pausa caffè
11:45 – 13:15 Session 2, Sicurezza Stradale in Turchia
13:15 - 13:30 Q&A
13:30 – 14:00 Discorsi di chiusura
.
Comunicazione + Gestione di Prughjetti
Telefono : +(90) 212 230 20 55 Bengü Bilik ( 0 532 216 69 43 )
E-mail: info4@bezegroup.org (bengubilik@bezegroup.org)
Web: http://www.bezegroup.org Hakan Özmen ( 0 532 600 28 73 )
( info4@bezegroup.org )
Gizem Şenyurt ( 0533 629 30 08 )
( beze@bezegroup.org )
FUNDACIÓN MAPFRE (FUNDAZIONE MAPFRE)
In u 1975, per cuntribuisce à l'interessu publicu, MAPFRE A.Ş. Fondata da FUNDACIÓN MAPFRE, hè una fundazione senza prufittu. L'attività di a Fundazione sò realizate sottu cinque Istituti differenti (Istitutu d'Azzione Soziale, Istitutu di Scienze di l'Assicuranza, Istitutu di Attività Culturali, Istitutu di Salute è Ambiente è Istitutu di Sicurezza Stradale), è diversi prughjetti di rispunsabilità suciale sò supportati è sviluppati attraversu queste istituzioni.
FUNDACIÓN MAPFRE porta assai prughjetti di rispunsabilità suciale in Turchia in cuuperazione cù MAPFRE GENEL SİGORTA. In i prughjetti determinati da MAPFRE GENEL SİGORTA in cunfurmità cù i bisogni di u paese è cuminciatu à travaglià cù l'appruvazioni di FUNDACIÓN MAPFRE, MAPFRE GENEL SİGORTA beneficia di a cunniscenza, l'esperienza è i materiali sviluppati da l'attività mundiale di a Fundazione attraversu u so squadra di esperti. distribuzione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*