Uzunköprü serà u più longu ponte di petra di l'UNESCO

Uzunköprü serà u ponte di petra più longu di l'UNESCO: U travagliu hè cuminciatu per Uzunköprü, u ponte di petra più longu in u mondu, per esse inclusu in a lista di u Patrimoniu Culturale Mondiale di l'UNESCO.
Sultan ottomanu II. U ponte, chì fù custruitu da l 'architettu Muslihiddin duranti lu pirìudu Murat, fù compie è messu in serviziu in u 16 dopu à 1443 anni di custruzzione. U ponte storicu custruitu annantu à Ergene, unu di i fiumi più impurtanti di Tracia, cunnetta l'Anatolia è i Balcani. Uponatu cù u tempu, u ponte hè statu riparatu l'ultima volta in u 1963. Duranti sta riparazione, u cimentu hè statu versatu, dannu a so identità storica. L'autostrada statale Edirne-Izmir passa sempre sopra u ponte storicu.
U ponte di u seculu hè in periculu di colapsu oghje. U guvernatore di Edirne, Dursun Ali Şahin, hà dettu chì u travagliu hà cuminciatu per Uzunköprü, u ponte di petra più longu in u mondu, per esse inclusu in l'UNESCO. Enfatizendu chì Edirne hè una cità unica in u mondu in termini di artefatti storichi, Şahin hà dettu: "Avemu una ricchezza enormosa di artefatti storichi. In u risultatu di studii precedenti in Edirne, Selimiye hè stata inclusa in a Lista di u Patrimoniu Culturale Mondiale di l'UNESCO, è Kırkpınar hè stata inclusa in a Lista di u Patrimoniu Culturale Immateriale. Di sicuru, questu hè un successu assai impurtante, è per prumove stu successu, avemu cuminciatu à travaglià per Uzunköprü, chì hè longu 174 metri nantu à 392 archi alti è hè u ponte di petra più longu in u mondu, custruitu nantu à u fiume Ergene. , à a Lista di u Patrimoniu Culturale Mondiale di l'UNESCO ". disse.
Spieghendu chì questu ùn hè micca un prucessu faciule, u guvernatore hà dettu: "Ci sò certi criterii è avemu bisognu di preparà assai bè. Spergu chì faremu a nostra applicazione in pocu tempu è uttene un risultatu pusitivu ", disse.
U guvernatore Şahin hà aghjustatu chì l'inclusione di Uzunköprü, chì hè più vechja è più longa di u Ponte Rumanu in Spagna, in a lista di l'UNESCO seria un grande successu per a Turchia è Edirne.
STORIA DI PRODUZIONE
U fiumu Ergene apparsu cum'è un ostaculu naturali durante e campagne ottomane à i Balcani. U ponte di u seculu, chì hè statu custruitu per superà stu ostaculu, hà permessu à l'armata ottomana di cuntinuà e so incursioni in l'invernu. Quandu Uzunköprü hè stata custruita, un stabilimentu chjamatu a cità di Ergene hè stata custruita à u capu di u ponte, è ancu una moschea è una cucina di zuppa. U ponte storicu, chì hà datu u so nome à u distrittu Uzunköprü di Edirne, hà una lunghezza di 392 metri è una larghezza di 6 metri è 80 centimetri. Certi di i 174 archi nantu à u ponte sò puntati è alcuni sò tondi. E ferite d'inundazioni è i balconi sò stati custruiti nantu à qualchi pedi di u ponte, chì l'altitudine è a larghezza varienu da u locu à u locu. U ponte, nantu à quale figure di elefanti, leoni è uccelli spiccanu nantu à i so pedi di petra, hà servitu per u passaghju di e persone è di i veiculi durante seculi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*