A fabbrica di vagoni Malatya, chì hè stata inattiva per mezu seculu, hè à l'agenda

A fabbrica di carru di Malatya, chì hè stata inattiva per mezu seculu, hè nantu à l'agenda: Hè statu dumandatu chì a Fabbrica di Carru, chì hè stata inattiva in Malatya, sia affittata gratuitamente per 15 anni, cuntribuendu cusì à l'impieghi.

Ali Evren, presidente di Malatya Tradesmen and Craftsmen Credit Guarantee Cooperative (ESKKK), hà dettu in a so dichjarazione scritta nantu à u sughjettu, "L'Ecunumia Malatya deve esse rivitalizzata in quantu hè una cità metropolitana. Perchè l'ecunumia di Malatya dipende di l'albicocca ogni annu.

L'albicocca eranu completamente assenti in 2014. Ci saranu prublemi simili in altri anni ancu. Perchè u cambiamentu climaticu hè in tuttu u mondu. U Ministeru di l'Agricultura deve ancu dà impurtanza à altre varietà di frutti per i nostri agricultori. A cuntribuzione di l'albicocca à l'ecunumia Malatya hè di circa 40 - 45 per centu.

U Primu Ministru, chì hà visitatu a nostra cità in questi ghjorni, hà toccu à a fabbrica di riparazione di vagoni in i so discorsi. Eccu ancu a mo chjama. In un ghjurnale chì aghju lettu à i parlamentari di a nostra pruvincia, a cumpagnia Bozlu Holding hà u scopu di travaglià per stabilisce una fabbrica di riparazione di carri in Eskişehir. I vagoni di i sistemi ferroviari seranu mantinuti quì è esportati à l'esteru è u Mediu Oriente. Inizialmente, impiegarà quasi 500 travagliadori. Hè travagliatu per stabilisce una fabbrica nantu à 40 mila metri quadrati di terra. Quì avemu edifizii fabbrica custituiti da 6 blocchi, chì sò sempre vioti, fabbrica di riparazione di vagoni cù 72 alloghji, 120 mila metri quadrati di spaziu chjusu sò pronti, 760 mila metri quadrati di terra hè pronta. A mo chjama à i parlamentari, venite à stabilisce. un cumitatu, invitemu sta cumpagnia quì cù u Governatore, i Municipalità, l'Organizazioni Non Governative ", disse.

"Assumimu a rispunsabilità di affittà sta fabbrica di riparazione di vagoni gratuitamente per 15 anni è assicuremu chì stu locu sia operativu", disse Evren è hà cuntinuatu cusì:

"Un zitellu chì ùn pienghje ùn pò micca esse da manghjà. Premumu a strada per l'ecunumia di Malatya. I nostri industriali, cummercianti è artighjani sò pronti à fà pezzi per fabbriche cù ogni aspettu di scienza è tecnulugia. Perchè u nostru populu, finu à ch'elli dicenu chì questu deve esse fattu, pudemu riduce u disoccupazione in a nostra cità, pudemu allargà l'orizonti di i nostri cummercianti, sempre chì mettemu in opera sta fabbrica in a nostra cità u più prestu pussibule. Ùn hè pussibule impedisce l'ecunumia di Konya cù una fabbrica di mutori stabilita quì. Ùn mancamu micca sta opportunità. "Se affittamu stu locu à sta cumpagnia gratuitamente, serà più benefiziu per a nostra ecunumia in u futuru".

L'edificiu Malatya Wagon Factory hè inattivu per quasi mezzo seculu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*