A linea di metro Aksaray-Yenikapı appellu à 900 mila persone ogni ghjornu

A linea di metro Aksaray-Yenikapı appellu à 900 mila persone ogni ghjornu: Un novu hè statu aghjuntu à e linee di metro in Istanbul. A linea di metro, chì cuntinuerà à curriri trà Aksaray è Yenikapı, hè stata aperta ieri.

INDIRIZZA DIRETTAMENTE 900 MIL PERSONE QUADRI

U Primu Ministru Ahmet Davutoğlu, u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Lütfi Elvan, u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, Kadir Topbaş, anu assistitu à a ceremonia di apertura.

Parlendu à a ceremonia di apertura, Elvan hà dichjaratu chì a linea di metro Aksaray-Yenikapı, chì anu messu in opera oghje, è a nova stazione aperta, sò a custruzzione di un ligame mancante cù e cunnessione di l'aeroportu Atatürk, Marmaray è Yenikapı-Taksim- Hacıosman metro, è hà dettu: "Questa cunnessione significativa hè custituita da 900 passageri di ogni ghjornu chì viaghjanu in u metro è Marmaray. Indirizza direttamente à un milla di i nostri persone ", disse.

In a continuazione di e so parolle, Elvan hà dichjaratu chì a mudernizazione di e linee suburbane di Istanbul per esse integrate cù Marmaray, treni d'alta velocità è metro di Istanbul, è a so trasfurmazioni in un metro superficiale, hè u pruduttu di questu amore, aghjustendu chì fà tuttu ciò chì hè. Piglia à Istanbul hè u duvere di stu paese, cum'è un figliolu di stu paese, chì u duvere hè affidatu à Istanbul.

AMU MANI MANIERE PER PIRÀ

Kadir Topbaş, chì era trà i nomi chì anu fattu u discorsu à l'apertura, hà dichjaratu chì vivere cum'è manager in Istanbul porta una rispunsabilità è una felicità separata, è hà dettu: "Quandu avemu pigliatu l'uffiziu, a mobilità quotidiana in Istanbul era di circa 2004 milioni in 11, ma oghje hè aumentatu à 23 milioni. Ùn hè micca pussibule di scuntrà sta mobilità cù veiculi individuali. A misura di civilisazione di una cità dipende da u ritmu di usu di u trasportu publicu da e persone chì campanu in quella cità. Per chì u nostru pòpulu utilizeghja i veiculi di trasportu publicu, hè necessariu di creà sistemi d'alta qualità, cunfortu, rapidu è sicuru.

Quandu avemu pigliatu l'uffiziu, avemu fattu i piani maestri di trasportu di a cità. È avà mettemu questi piani in pratica unu per unu. A linea chì apremu oghje hè assai speciale. Cum'è una municipalità, avemu investitu 32,5 miliardi solu in u trasportu, ma avemu sempre un bellu pezzu è ci cunsideremu à u principiu di u travagliu. Questa linea assai corta ma assai speciale chì apremu quì oghje purterà un cunfortu significativu à Istanbul. Inseme à sta linea chì apreremu, custituisce un pilastru impurtante di u trasportu ininterrottu in Istanbul. Stu travagliu hà pigliatu assai tempu perchè avemu ghjuntu à i resti archeologichi durante u nostru travagliu in Yenikapı. Per quessa, a storia di Istanbul hè stata riscritta. Cù sta linea apriremu, i nostri 13 distretti seranu cunnessi l'un à l'altru ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*