Elazig Overpasses Now Cù Ascensori

Elazig Overpasses Now Have Ascensors: Elazig Municipality hà cuminciatu à fà ascensori per i passaggi sopra à a strada di u circondu, induve l'anziani, i disabili è e donne incinte anu prublemi à aduprà, cun un studiu significativu.
Prima di tuttu, e squadre custruiranu un ascensore nantu à u passaghju à l'entrata di u Campus di Ingegneria di l'Università di Fırat nantu à a Strada di Keban, è implementanu ancu u sistema di ascensore in altri 3 cavalieri.
In particulare i zitelli, e donne cù i zitelli, i citadini disabile è anziani ùn puderanu micca aduprà i cavalieri custruiti da a 8a Direzzione Regiunale di l'Autostrade in u circondu per permette à i pedoni di attraversà a strada in modu sicuru.
U sindaco di Elazig Mücahit Yanılmaz, chì hà urdinatu à e squadre di realizà un studiu in i zoni pertinenti per via di sta situazione negativa, hà dichjaratu chì "anu iniziatu prima a custruzzione di ascensori nantu à u cavalcadu situatu in Keban Yolu Tenente Generale Hulusi Sayın Street" è aghjunse chì U sistema di l'elevatori hè statu stallatu nantu à l'altri 3 passaggi sopra à a strada di u circondu.
Nutendu chì custruiranu ottu ascensori, cumprese à l'entrata è à l'uscita di quattru passaggi, u sindaco Mücahit Yanılmaz hà dettu chì finu à a fine di ferraghju, u cavalcadu davanti à una istituzione di salute privata nantu à a strada circundante, è ancu i cavalieri davanti. di l'Amministrazione Pruvinciale Speciale, Türk Telekom è a Direzzione Regiunale di u Registru di a Terra, hà annunziatu chì u sistema di ascensore puderia esse usatu.
In a so dichjarazione, u sindaco Mücahit Yanılmaz hà dichjaratu chì "Vulanu chì l'elevatori custruiti nantu à i cavalieri creanu ancu una bellezza visuale di notte", enfatizendu chì, in più di u sistema di ascensori nantu à i cavalieri, i travaglii di illuminazione seranu realizati per questu scopu. , "I zitelli è e donne cù i zitelli, micca solu in i passaggi, ma in tutti i spazii di a vita, è hà dettu ch'elli anu da pruvà à risolve i prublemi di i citadini disabili è anziani.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*