Eskişehir hè diventatu un centru in u campu di a ferrovia

Eskişehir hè diventatu un centru in u campu di a ferrovia Parlendu durante e discussioni nantu à u bilanciu 2015 di u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni in u Pianu è a Cummissione di Bilanciu di a Gran Assemblea Naziunale Turca (TBMM), u deputatu di u Partitu AK Eskişehir Salih Koca hà dettu chì Eskişehir hè diventatu un centru in u campu. di e ferrovie è Türkiye Lokomotiv ve Motor Sanayi AŞ (Tülomsaş) è u Centru Internaziunale di Test di Sistemi Ferroviari (URAYSİM) deve esse utilizatu à a massima misura, hà dettu.

Enfatizendu l'impurtanza di u prugettu realizatu da l'Università Anadolu in Eskişehir in cuuperazione cù u Ministeru di Trasportu, Affari Marittimi è Comunicazioni, Salih Koca hà dichjaratu chì u guvernu sustene senza risparmià alcuna spesa. Dichjarà chì una grande terra hè stata attribuita in u distrittu di l'Alpu per a prova, Koca hà dettu: "Ci sò 7 prughjetti riguardanti URAYSİM, vale à dì u Centru di Test Internaziunale, i cui protokolli sò stati firmati prima da u nostru guvernu, l'Università Anadolu è u nostru Ministeru di i Trasporti, Affari marittimi è cumunicazioni, è chì hè stata inclusa in u pianu d'investimentu da u nostru Ministeru di u Sviluppu -I studii necessarii sò stati fatti per 8 anni. Circa 700 decares di terra sò stati attribuiti in u distrittu. In u scopu di i prughjetti realizati finu à avà, per a prima volta in Turchia, a custruzzione di una pista di prova di circa 400 chilometri di lunghezza, induve i treni d'alta velocità chì viaghjanu à 50 chilometri / ora ponu esse pruvati, è ancu custruzzione di una pista di prova per i veiculi ferroviari convenzionali chì ponu ghjunghje à una vitezza di 180 chilometri / ora, è in questu sensu, tramindui u travagliu hè ghjuntu à a tappa finale in quantu à un centru di prova induve tutti i veiculi ferroviari, vagoni, teste è certificazioni finali da esse fatti. in i Republics di Turchia, è ancu in Turchia è l'Europa, pò esse realizatu. I schedarii di licitazione di custruzzione sò stati preparati è u prucessu di licitazione hè iniziatu. Circa 250 milioni di lire di risorse sò stati trasferiti è i piani d'investimentu sò stati appruvati. "Parlemu di un investimentu di 500 milioni di lire, cumpresu l'investimentu tutale", disse.

"L'INFRASTRUTTURA IN ESKİŞEHİR DEVA ESSERE EVALUATA"

Tirando l'attenzione à l'infrastruttura ferroviaria in Eskişehir, Salih Koca hà nutatu chì hè un vantaghju per Tülomsaş d'esse in Eskişehir è hà parlatu di cumu si pò prufittà di Tülomsaş. Affirmando chì l'implementazione di stu prughjettu in Eskişehir cuntribuisce à l'ecunumia di u paese, Koca hà dettu: "Mentre un tali centru hè in costruzione, vogliu soprattuttu sprime u seguente cum'è suggerimentu; U massimu benefiziu da Tülomsaş, chì hè diventatu un centru in i sistemi ferroviari in Eskişehir, u sviluppu ulteriore di Tülomsaş è facendu stu locu un centru in a reta ferroviaria cù u centru di teste di i sistemi ferroviari da esse custruitu, è 80 novi Treni d'Alta Velocità (YHT). ), chì u nostru Ministru hà dichjaratu chì serà custruitu ) Pensu chì hè assai impurtante chì i set sò tenuti quì. In questu sensu, Eskişehir pò diventà un centru di mantenimentu per i treni d'alta velocità. Pudemu valutà Tülomsaş in questu sensu è aduprà u massimu di altre unità da esse custruitu inseme cù stu centru di teste di sistemi ferroviari. In breve, mentre andemu versu a nostra visione 2023, 2053 nantu à i sistemi ferroviari, vogliu enfatizà chì a valutazione di queste infrastrutture in Eskişehir, tenendu in considerazione stu centru di teste, è facenu piani in cunsequenza darà un valore aghjuntu à l'ecunumia di u nostru paese è serà un investimentu ghjustu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*