Se ùn custruemu micca u 3rd Airport, ùn pudemu micca volà in ogni locu.

  1. Se ùn custruemu micca l'aeroportu, ùn pudemu micca volà in ogni locu: Ebru Özdemir hà dettu: "Se u terzu aeroportu ùn hè micca finitu à a fine di u 3, ùn pudemu micca vola in ogni locu". per esse custruitu in Istanbul cuntinueghja cum'è previstu, Ebru Özdemir, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Limak Investment, hà dettu: "U mondu sanu aspetta stu prughjettu. Se stu aeroportu ùn hè micca finitu à a fine di u 2017, ùn pudemu micca vulà in ogni locu. Per questu, cuntinuemu u nostru travagliu à piena velocità. L'indagine in terra deve esse finita quist'annu, serà finita in pochi mesi ", disse. In quantu à l'allegazioni riguardanti l'aeroportu, Özdemir hà dettu: "Ùn puderemu micca custruisce un aeroportu in terra in u periodu quandu un'isula hè fatta in mare. "Truvu queste dichjarazioni biased", disse.
    Ebru Özdemir hà rispostu à e dumande dopu a riunione di apertura di l'Istitutu Limak, chì hè stata messa in serviziu in u corpu di l'Università di Pristina per furmà u persunale qualificatu per l'Aeroportu Pristina Adem Jashari operatu da Limak. Dichjarà chì, cum'è u Gruppu Joint Venture Limak-Kolin-Cengiz-Mapa-Kalyon (OGG), chì hà vintu l'offerta, sò ancu rispunsevuli di tutti i prucessi di ingegneria di u 3u aeroportu, Özdemir hà dettu: "Facemu tuttu u disignu secondu u numeru di passageri datu à noi. Facemu u megliu disignu cum'è l'avemu da eseguisce per 25 anni. U locu ùn cambierà micca, hà ancu annunziatu u ministru ", disse. Cummentendu u fattu chì hè difficiule di custruisce un aeroportu in a regione perchè a terra hè fangosa è u spaziu aereu ùn hè micca adattatu per u ritornu di grandi aerei, Özdemir hà dettu: "Pensu chì tutti questi sò rumuri. Travagliemu cù NATTS, chì face i sistemi di cuntrollu di trafficu di Londra Heathrow. Ci sò 4 aeroporti in Londra, cumu si travaglianu inseme, cumu l'aerei ùn si toccanu micca? Tuttu chistu hè una questione di calculu è discussione ", disse. Ebru Özdemir, chì hà ancu fattu una autocritica cù e parolle "Forse ùn avemu micca spiegatu abbastanza", disse: "U mondu sanu aspetta stu aeroportu. Un portu hè necessariu per i piani giganti à sbarcà. Questu hè un investimentu assai criticu per a crescita di Istanbul è Turchia. 77 milioni di metri quadrati di terra sò stati truvati solu quì, cusì hè statu decisu quì ", disse.
    "A pista hè sopra u mare in Hong Kong, u dibattitu hè preghjudiziu"
    Dichjarà chì una migliione di a terra serà necessaria in a regione, Özdemir hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Questu ùn hè micca l'unicu locu di migliuramentu di a terra in u mondu. Pensate à Dubai, anu custruitu isule nantu à u mare. L'ingegneria civile hè assai avanzata avà. In fine, migliureremu quellu terrenu cun un metudu. L'aeroportu di Hong Kong hè statu custruitu sopra u mare. A pista hè sopra u mare. Trovu queste discussioni un pocu biased. Questu hè u locu datu à noi in l'offerta. U riempiremu di materiale sicondu i sondaggi di terra ".
    Özdemir hà rispostu à e dumande nantu à s'ellu avianu abbastanza opportunità per esaminà a terra prima di l'offerta: "Un studiu preliminare hè fattu è hè fatta una supposizione. Quì, mettemu a quantità d'investimentu, l'ingudu, è quanti passageri ci saranu in una fattibilità. Di sicuru, ci ponu esse deviazioni. Avemu spesu 40 milioni d'euros più di a nostra stima à Sabiha Gökçen. U risicu quì hè u nostru ", disse.
    Nisuna garanzia di tesoreria, assunzione di debitu
    Spieghendu chì anu cuminciatu à finanzià negoziazioni, Özdemir hà dettu chì un cunsorziu serà furmatu da banche publiche è domestiche, è chì l'assunzione di u debitu hè u prublema, micca a garanzia di u Tesoru. Reguleghja ciò chì succede se u cuntrattu di assunzione di u debitu hè terminatu per ragioni derivanti da l'imprese vincenti o l'amministrazione. Quandu hà dumandatu cumu si sò andati i negoziati in un periodu quandu era difficiule di truvà fondi per i prughjetti giganti, Özdemir hà dettu: "Stu finanziamentu serà in euro, cusì i dui tassi d'interessu sò assai bassi è ci hè un interessu assai seriu. L'Europa hè attualmente in u modu di "Vogliu chì tali investimenti sò stati fatti, ma a crescita venerà". Ùn vedemu micca un prublema quì. Ma pensu chì i tassi d'interessu aumenteranu assai rapidamente in u dollaru. Avemu vistu cù Garanti, Yapı Kredi è İş Bankası, ma ùn hè micca cumplettamente chjaru ".
    A ricerca di u sistema di bloccu di l'uccelli, a flora in muvimentu
    Enfatizendu chì i studii di valutazione di l'impattu ambientale sò realizati secondu i principii di l'Equatore è chì hè una sucità accettata da i creditori stranieri, Özdemir spiegò chì e misurazioni di l'uccelli sò state realizate per 1 annu. "U mutivu chì avemu preparatu stu rapportu hè di mantene l'impattu negativu annantu à l'ambiente à u minimu. Aghju sbarcatu pocu à l'aeroportu di Delhi. Era piena d'acelli. Eranu acelli docili. Ci sò sistemi di sonu per dissuade l'acelli. Questu ùn hè micca u primu aeroportu in u mondu induve tali difficultà sò ghjunti ", disse Özdemir, nutendu chì anu esaminatu e piante in a regione è purtatu a flora nativa.
    Ebru Özdemir hà spiegatu chì ci hè una dichjarazione in a specificazione di l'offerta chì "tutti i voli programati sò fatti da u novu aeroportu" è chì serà decisu un annu prima di l'apertura di u novu aeroportu se a transizione da l'Atatürk Airport serà di notte o in. tappe. Dichjarà chì 30 mila persone sò impiegate in l'Atatürk Airport è in i so circondi, u presidente di u Cunsigliu di Limak Investment hà aghjustatu chì i diritti cummerciale di i pruprietarii di e butteghe sò prutetti è ponu impiegà impiegati qualificati in aree cum'è a manutenzione in terra è a carica.
    Istitutu stabilitu per u persunale qualificatu in Kosovo
    Limak opera Pristina, u terzu più grande aeroportu trà i paesi chì abbandunonu a Jugoslavia. A cumpagnia hà realizatu un prughjettu di rispunsabilità suciale per risponde à a necessità di persunale qualificatu è hà stabilitu un Istitutu Limak in u corpu di l'Università di Pristina cù u sustegnu di l'Università Boğaziçi. Opportunità di stage seranu ancu furnite à i studienti chì studianu quì. Ebru Özdemir hà dettu ch'elli anu 3 impiegati in Pristina, ma volenu travaglià cù l'operatori portu veri chì anu amparatu u travagliu in a scola mentre rejuvenate questi impiegati. Rettore di l'Università Boğaziçi Prof. Dr. Gülay Barbarosoğlu hà dettu: "Era un prughjettu chì puderia serve di mudellu per a cooperazione industria-università. Cum'è Boğaziçi, realicemu un tali prughjettu à l'esteru per a prima volta ". U CEO di l'Aeroportu Internaziunale di Limak Kosovo, Haldun Fırat Köktürk, hà dettu chì i ghjovani in u paese esitanu à participà à u prugramma dicendu "Nimu chì sapemu chì ùn ci accetterà" è chì stanu prova di superà stu preghjudiziu. U cunsultore di u prughjettu Aylin Löle hà dettu chì u disoccupazione di i ghjovani in Kosovo hè di circa 640 per centu, cusì ci hè un grande interessu in a furmazione.
    Novi investimenti in Costa d'Ivory è Kuwait
    Limak hè un gruppu di cumpagnie chì i so assi righjunghjenu 7 miliardi di dollari oghje. U Gruppu hè ghjuntu pocu à u primu postu cù a vendita di e so azioni in l'Aeroportu Sabiha Gökçen. Ebru Özdemir hà dettu chì u prucessu di permessu cuntinua per a vendita di azioni à i partenarii malesi. Dichjarà chì solu l'amministrazione publica pò cambià u nome di l'aeroportu dopu u cambiamentu di pruprietariu, Özdemir hà nutatu chì u nome di u terzu aeroportu serà determinatu da l'amministrazione. Özdemir hà rispostu à e dumande nantu à u mutivu di a vendita di azioni spieghendu i novi piani d'investimentu: "Asperemu chì u trasferimentu di Sabiha Gökçen sia finitu à a fine di l'annu. Avemu pagatu 3 milioni d'euros in affittu 3 volte. Sicondu a figura data da i Malaysians, u valore di l'aeroportu hè di 76 milioni d'euros, ma ci hè sempre un debitu di affittu di 700 miliardi d'euros da pagà. Cù l'ingudu chì avemu da quì, quandu pigliate in contu l'effettu leverage, avemu da ottene fondi per un novu investimentu di 1.7 miliardi di dollari. Semu sviluppatori di cummerciale. Quandu creamu u valore, avemu realizatu è cercamu novi. Avemu bisognu di diversificà a nostra pruduzzione energetica. Per d 'altra banda, avemu da cuncentrazione nantu à u terzu aeroportu. Custruemu a seconda pista in Cairo. Avemu fattu a megliu offerta per l'offerta di l'aeroportu in Kuwait cun 1.1 miliardi di dollari ". Özdemir hà dichjaratu chì si espansione in Africa in u cimentu, un altru settore nantu à quale si fucalizza, chì stabilisceranu un stabilimentu di produzzione per 3 milioni di dollari in Costa d'Ivory, è chì cercanu investimenti in Mozambique.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*