116 Decares di Terra Agricola per 1600 Decares di Strada in Antalya Apertu per a Custruzzione

116 Decares di Terre Agricole per 1600 Decares di Strada in Antalya hè stata aperta per u Sviluppu: Camera di Ingegneri Civili (IMO) Antalya Branch President Cem Oğuz hà reagitu à u sviluppu di 116 decares di terreni agriculi per a sezione 1600 decares di a Strada Circundante Occidentale. trà i flussi Karaman è Çandır in a cità, "Iè. Chì a terra agricula sia aperta per u sviluppu per a strada, ma ùn serà micca tantu ", disse.
A Strada Circundante Occidentale in Antalya include a distanza di 15 chilometri da a junction Korkuteli in Kepezüstü à a strada costiera in u Distrittu Konyaaltı Liman. Per esse aperta a strada, u prublema di a pruprietà privata trà i corsi di Çandır è Karaman deve esse risolta. U presidente di l'IMO Antalya Branch, Cem Oğuz, hà reagitu à u pianu di zoning aduttatu in u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana u 12 di nuvembre scorsu, in quantu à l'apertura di i terreni agriculi in questa regione per u sviluppu per apre a strada senza pagà a tarifa di espropriazione.
CAUSA PROBLEMI IN A CITTA
Cem Oğuz hà dettu: "Questa strada, chì hè larga 60 metri, deve esse aperta. Perchè sta strada facilità u trafficu in a cità. Ma finu à avà, ognunu hà fattu un sforzu per ùn apre u caminu, invece di apre. Ùn ci era micca prublema in i travaglii fora di a parte di a strada di 1800 metri. Circa 1800 mila metri quatratu di terra hè necessariu per apre a seccione di 116 metri. Siccomu sta terra appartene à l'individui, invece di l'espropriazione, hè dumandatu à apre l'area per u sviluppu è à furnisce a terra necessaria per a strada. Per quessa, dicenu, apremu 160 ettari di terra agricula in a regione per u sviluppu. Ma l'apertura di una zona cusì grande per u sviluppu portarà grandi prublemi à sta cità ", disse.
ZONA FLOOD
Indicà chì l'area trà i corsi Karaman è Çandır, chì hè prevista à esse custruitu, hè una zona inundata, Oğuz hà dettu: "Questa zona trà dui corsi hè una zona di riempimentu. U livellu di l'acqua di terra in terra hè troppu altu. Dunque, una custruzzione speciale hè necessariu quì. Ci deve esse fundazioni di pila. Hè una custruzzione cara. Una grande pupulazione vinarà in a regione cù e custruzzioni. I prublemi di l'infrastruttura sorgeranu cù a pupulazione. Ci saranu prublemi di fognatura è acqua di pioggia ", disse.
TUTTA ANTALYA PAGA U PREZZU
Spieghendu chì cum'è IMO, suggerenu chì a parte di a strada chì ùn puderia micca esse aperta sia aperta per espropriazione perchè hè una pruprietà privata, ma i pruprietarii di a regione ùn vulianu micca questu, Oğuz hà dettu, "50-60 pruprietarii benefiziu da l'apertura di quella regione per u zoning. Ma tutta a cità hà da pagà per ellu ", disse.
U PIANU DI MINISTERI ERA MEGLIU
Spieghendu chì in u 1995, alcuni studii sò stati realizati per apre a regione per u sviluppu cù precedente 0.20, u sindaco Oğuz hà dettu:
"A seconda offerta per a strada hè stata tenuta u 17 settembre 2012. A cerimonia di inaugurazione hè stata tenuta u 22 di settembre. I ministri sò ghjunti è pusonu i fundamenti. Hè statu annunziatu chì sta strada serà finita in 800 ghjorni. Stu periodu scade questi ghjorni. Ma a strada ùn hè ancu finita. U ghjugnu scorsu, u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione hà ancu fattu piani per a regione è a sospettò. 1 mese suspesu. In u pianu di u Ministeru, solu 53 ettari di terra in i dui lati di a zona induve a strada passerà sò stati previsti per esse aperti à u sviluppu. L'altezza di u pianu in a zona aperta per a ricustruzzione era ancu limitata à un massimu di 8.5 metri. Sicondu u pianu, a custruzzione seria fatta in l'area aperta per u sviluppu cù un precedente di 0.40. Avemu dettu "ok" à stu pianu di u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione. Perchè un edifiziu di dui piani cù una altezza massima di 8.5 metri puderia esse custruitu. D’altronde, 11.8 ettari di terreni agriculi seranu demoliti per i 53 ettari necessarii per a strada. Siccomu a strada serà aperta, avemu cunsideratu sta tanta perdita adatta ".
I PROPRIETARI DI TERRA OBJECTED
Nutendu chì i pruprietarii di a regione si sò opposti à u pianu di u Ministeru, truvendu chì a densità di custruzzione hè bassa, Oğuz hà dettu: "I pruprietarii vulianu 280 ettari di terra in a regione per esse aperti per u sviluppu. Avemu dettu: "Apertura 11 volte a dimensione di a terra agricula per u sviluppu per l'30 ettari di terra necessarii per a strada causaria prublemi enormi".
AUMENTATA DA 53 À 160 HECTRAS
Cem Oğuz hà dettu chì a Municipalità Metropolitana hà fattu un novu pianu per a regione dopu a pressione. Oğuz, chì hà sustinutu chì in stu pianu, chì hè statu passatu è accettatu da u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana, sia a densità di custruzzione hè stata radduppiata è e fruntiere di i terreni agriculi aperti per u sviluppu sò stati allargati trè volte, hà dettu:
Ùn hè micca chjamatu LEADER
"In a pianificazione fatta da a municipalità, l'area aperta per u sviluppu da u ministeru ùn era micca cunsiderata abbastanza è hè stata aumentata da 53 ettari à 160 ettari. In più di l'apertura di 1600 decares di terra agricula per u sviluppu, a ratio precedente di u Ministeriu di 0.40 hè stata aumentata da 100 per centu à 0.80. L'altezza di u pianu hè ancu aumentata da dui à quattru. Mentre u pianu di u Ministeru prevede una pupulazione di 40 mila, l'area aperta per u sviluppu hè stata allargata trè volte è a proporzione di l'altitudine di u pianu hè stata radduppiata, è una populazione di 240 mila hè stata pianificata da a Municipalità Metropolitana. Sè vo avete sviluppatu 116 decares di terra agricula per i 1600 decares necessarii per a strada, ùn hè micca chjamatu custruzzione di strada, ma qualcosa d'altru. Inoltre, si aumenta a densità di custruzzione è apre a zona induve a strada passa, sta strada ùn serà più una strada di circondu, diventerà una strada di cità. Questu ùn hè micca per custruisce strade, ma per apre i terreni agriculi per u sviluppu. Avemu reagisce à questu ".
Nutendu chì, da una banda, i lochi publichi sò stati trasmessi in televisione per chì i terreni agriculi ùn sianu aperti per u sviluppu, da l'altra banda, i terreni agriculi in Antalya sò stati pruvati à esse distrutti sottu u pretestu di strade, Oğuz hà dettu: "Iè, A terra agricula deve esse aperta per u sviluppu di a strada, ma ùn hè micca tuttu ". U pianu di zoning entre in vigore à a fine di u periodu di sospensjoni di un mesi, è se ci hè una obiezione, serà discutitu di novu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*