I Logistici Globali Pareghjanu Speranti per u 2015

I Logistici Globali Speranu per 2015: A ricerca internaziunale realizata da Beykoz Logistics Vocational School, Logistics Applications and Research Center inseme cù UTIKAD (International Transportation and Logistics Service Producers Association) hà revelatu chì l'imprese di logistica globale anu aspettative pusitive per 2015.

A ricerca realizata à u Cungressu Mondiale FIATA 13, urganizata da Beykoz Logistics Vocational School, Logistics Applications and Research Center in cuuperazione cù l'Associazione Internaziunale di Trasporti è Logistics Service Producers Association (UTIKAD) u 18-2014 d'ottobre 2014 è assistita da i principali logisticiani mundiali da in u mondu sanu, hà righjuntu risultati sorprendenti. Bülent Tanla è u Prof. Dr. Sottu a tutela di Okan Tuna, Asst. Assoc. Dr. U studiu hè statu realizatu sottu a coordinazione di Ezgi Uzel è cù u sustegnu di l'analisi di dati di Tuğba Güngör; Include i temi di prestazione, aspettative future è sustenibilità.

2014 VALUTAZIONI PERFORMANCE
Di i gestori chì participanu à a ricerca, 68,67% hà dichjaratu chì e vendite anu aumentatu, 53,56% hà dichjaratu chì i prufitti è 61,73% hà dichjaratu chì i clienti anu aumentatu in 2014. Per d 'altra banda, in u scopu di i risorsi umani, 54,76% di i participanti anu dichjaratu chì u nùmeru di l'impiegati bianchi è u 58,33% anu dichjaratu chì u numeru di l'impiegati di collare blu hè aumentatu.

Livellu di cumpetizione in l'industria logistica internaziunale
In quantu à a cumpetizione internaziunale, u 58,33% di i participanti hà dichjaratu chì a cumpetizione di u prezzu era à u più altu livellu in a so regione in 2014, mentre chì 54,76% hà revelatu chì a cumpetizione di qualità era à u più altu livellu. Inoltre, 61,9% di i participanti anu dichjaratu chì a cumpetizione in a velocità di serviziu era intensa.

ASPETTAZIONI DA 2015
Fighjendu l'aspettattivi per u 2015, 84,48% di i participanti anu revelatu chì s'aspittavanu a crescita è 69,62% aspittàvanu a prufittuità. Inoltre, 82,93% di i participanti anu spressu una opinione positiva chì anu da investisce in 2015.

A SOSTENIBILITÀ VIENE À QUELLA PRECEDENTE IN L'INDUSTRIA LOGISTICA
U 80,49% di i gestori chì participanu à a ricerca hà dichjaratu chì u cuncettu di sustenibilità hè una parte di a cultura di a so cumpagnia è u 47% hà dichjaratu chì hè inclusu in e so missione.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*