A linea ferroviaria Kazakhstan-Turkmenistan-Iran serà aperta u 3 di dicembre

A linea ferroviaria Kazakhstan-Turkmenistan-Iran serà aperta u 3 di dicembre: a linea ferroviaria internaziunale di Kazakhstan Turkmenistan Iran serà aperta cù una cerimonia u 3 di dicembre.

A linea ferroviaria internaziunale Kazakhstan-Turkmenistan-Iran serà aperta cù una ceremonia u 3 di dicembre.

Cù l'apertura, a sezione Turkmenistan-Iran di a ferrovia serà messa in serviziu. A rùbbrica Kazakhstan-Turkmenistan di u prughjettu gigante hè stata aperta in maghju di l'annu passatu.

Cù a messa in funziunamentu di a ferrovia, un corridore di trasportu à pocu costu è veloce serà creatu per u trasportu di merchenzie in Europa, Asia Centrale è Sud, è Mediu Oriente.

Hè destinatu à u trasportu di 2007-3 milioni di tunnellate di carichi ogni annu nantu à a linea ferroviaria, a custruzzione di quale hà iniziatu cù l'accordu firmatu trà u Kazakistan, l'Iran è u Turkmenistan in u 5. A quantità di carica trasportata hè prevista per aumentà à 10-12 milioni di tunnellate in u futuru.

82 chilometri di a linea ferroviaria passa per e fruntiere di l'Iran, 700 chilometri attraversu e fruntiere di Turkmenistan, è 120 chilometri attraversu e fruntiere di u Kazakistan.

I capi di statu di i paesi pertinenti sò previsti per assistisce à a ceremonia di apertura di a linea.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*