Marmaray è Kanal Istanbul, a nova zona di transitu di a Strada di a Seta

Marmaray è Kanal Istanbul, a nova zona di transitu di a Strada di a Seta: Economistu Dr. Cemil Ertem hà dettu chì a pulitica ecunomica di u periodu di u presidente Recep Tayyip Erdogan era u cumplementu di a 2ª missione Abdulhamid, chì hè stata lasciata senza finita, è chì à questu puntu, a scuperta cù l'Occidenti hà cuminciatu è grandi passi sò stati fatti per una Turchia forte.

Participendu à u prugramma Sabah Gündemi trasmessu in Moral FM, Ertem hà dettu chì u 2u Abdulhamit Han hà ancu avutu un prughjettu di u ponte di u Bosforu di Istanbul è hà dettu: "Ci hè un prughjettu di irrigazione di pianura di Konya. A pianura di Konya hè cunsiderata cum'è una grande ricchezza. I campi petroliferi in Ghjerusalemme, i campi petroliferi in Mosul è Kirkuk, i campi petroliferi in Baghdad sò tutti identificati unu per unu. Un Ministeru di Neft hè statu stabilitu. Sicondu tutti questi, i letti sò stati identificati, cartografati è fatti passi versu a so naziunalisazione. Hà fattu ancu un altru. Hè assai interessante chì Abdulhamid II trasfirìu tutti sti campi petroliferi in Mosul, Kirkuk, Baghdad è u Mediu Oriente à a so propria pruprietà dopu chì u Duyun-u Umumiye hè statu afflittu da l'Imperu Ottumanu in u 2. Ancu à quellu tempu, Abdulhamid II era calunniatu cum'è "Tu sì un latru". U mutivu di questu hè: Duyun-u Umumiye per ch'elli ùn saranu micca impastatu. Quessi sò diventati a pruprietà persunale di u sultanu, ma dopu à a rivoluzione in u 1881, sti letti sò stati trasferiti à u tesoru di novu, è dopu chì sò stati trasferiti à u tesoru, Duyun-u Umumiye hà pigliatu. In altri palori, Mosul è Kirkuk sò andati dopu chì Abdulhamid II hè statu stallatu. Ùn era mai più ricuperatu. È una di e cundizioni più impurtanti di Lausanne era chì Turchia ùn si stende micca à e fruntiere di u Pattu Naziunale. In altri palori, ùn tocca micca i campi petroliferi di Mosul è Kirkuk. Ùn sò micca Turchia, l'articulu di l'Inghilterra hè l'articulu principale di Lausanne. Lausanne hà dui articuli più impurtanti. Unu di elli hè a traversata di u Bosforu. I passaghji di u Bosforu ùn sò micca sottu à a sovranità di Turchia. U sicondu hè chì i campi petroliferi in u Mediu Oriente ùn sò micca sottu à a sovranità turca è u cuntrollu. In u 2, hè stata data à u cuntrollu di i passaghji stretti cù Montreux, un pocu furmale. In ogni casu, i stretti sò sempre stati l'osteria di traversata per u punente. In a ricuperazione di Montreux di u 1909, Fahri Korutürk confessa: "Montreux hè essenzialmente una mellura, ma l'Occidenti l'hà fattu per via di a paura di Stalin". Allora chì face Erdogan avà? Cù i prughjetti di Marmaray è Kanal Istanbul, perfora Lausanne è Montreux. Fendu un accordu di petroliu cù l'Amministrazione Kurda di l'Iraqi di u Nordu, cuntrola l'oliu di Mosul è Kirkuk. Hè ciò chì hà fattu l'Occidenti pazzi è pazzi. "L'insurrezione di Gezi è l'operazioni di u 2-1936 di dicembre anu da esse vistu da questa perspettiva", disse.

Dichjarà chì l'Occidenti s'oppone à i prughjetti per questu mutivu, Ertem hà dettu: "Questi prughjetti significanu a disintegrazione di Lausanne. A disintegrazione di Losanna significa una nova era. Hè à tempu una nova era per u Mediu Oriente è una nova era per a Turchia, è significa chì l'Occidenti hà persu ciò chì avia guadagnatu in Lausanne. Dunque, s'opponenu à i prughjetti di Kanal Istanbul è di Marmaray. Perchè u primu ministru giapponese Shinzo Abe hè ghjuntu à l'apertura di Marmaray?

In particulare a Cina, u Giappone è u Pacificu sustene Marmaray. Perchè u novu İpekyol passa per quì. Marmaray è Kanal Istanbul hè a zona di transizione di a nova Strada di a Seta. A nova Strada di a Seta, chì parte da i porti di a Cina, vale à dì i porti di u Mari di a Cina Orientale è i porti maiò cum'è Pechino, cunnetta à l'Anatolia per via di a ferrovia Baku-Kars-Tbilisi-Erzurum via u Turkmenistan-Kirghizistan-Mar Caspio, è ghjunghje à l'Europa da utilizendu a traversata di Marmaray cù e linee di treni à alta velocità da quì. Comu sapete, a Strada di a Seta passava per u Sudeste. A nova Strada di a Seta passa più à u nordu è ghjunghje à l'Europa utilizendu u strettu attraversu l'Anatolia cù passaghji di treni à alta velocità. È questu hè in realtà una alternativa à l'Acordu di u Mercatu Liberu Transatlanticu fattu da l'Europa è l'USA, è hè un cumplementu per questu. In questu sensu, a linea Istanbul-Berlin hè stata stabilita da Pechino. Sta linea hè stabilita indipindentamente da l'Europa basatu in Germania è di Londra. Questu significa essenzialmente un novu Munnu. È significa a globalizazione di un sviluppu orientali attraversu Turchia. Avà, hè u periodu di Recep Tayyip Erdogan chì crea tutta sta cuscenza. Questu hè u periodu per a Turchia per scuzzulate di novu è vultà à ellu ", disse.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*