Per furnisce a più alta parte di l'investimentu in 2015

A più alta parte di l'investimentu in 2015 hè u trasportu: Sicondu u prugramma di l'annu 2015, u settore di u trasportu avarà a più alta parte in l'investimenti di capitale fissu publicu l'annu dopu cù 31 per centu.
Sicondu u prugramma 2015, in i campi di u trasportu è a logistica, a prestazione di servizii di trasportu di carichi è di passageri in modu efficace, efficiente, ecunomicu, ecologicu è sicuru; In u trasportu di merci, serà essenziale per aumentà e parte di a ferrovia è di a via marittima sviluppendu pratiche di trasportu cumminatu, per aumentà a qualità è a sicurezza, è aduttà un approcciu di corridore in a pianificazione di u trasportu.

Per quessa, a più alta parte in l'investimenti di capitale fissu publicu l'annu dopu hè stata riservata à u settore di u trasportu cù 31 per centu. In 2015, un investimentu publicu di capitale fissu di 25 billion 776 million TL hè previstu per esse fattu in u settore di u trasportu. U settore privatu hè previstu di investisce 58 miliardi 610 milioni di lire in u trasportu.

In questu cuntestu, mille chilometri di strade divise, 2015 chilometri di e quali seranu autostrade (cumprese quelli chì saranu realizati da BOT), seranu custruiti in u 200 per aumentà a sicurezza di u trafficu è accurtà i tempi di trasportu in e zone cù alta densità di trafficu.

In u scopu di migliurà l'infrastruttura autostradale esistente aumentendu u standard fisicu di e strade cù un altu trafficu di veiculi pisanti, un totale di mille chilometri di BSK seranu custruiti è rinnuvati nantu à rotte cù un trafficu annuale mediu di veiculi pesanti ogni ghjornu di più di mille. veiculi.

In a rete di strade statali è provinciali di l'autostrade, i servizii di mantenimentu è di riparazione, chì prima eranu realizati da u publicu, saranu offerti à u settore privatu per mezu di cuntratti à longu andà in una strategia da esse determinata.

U numeru di persunale di ispezione serà aumentatu in proporzione à a dumanda purtata da u crescente numeru di veiculi è cunduttori, è ancu di mobilità, rete stradale è densità, per assicurà l'efficienza in l'ispezioni di trafficu è per realizà ispezioni di droga in ispezioni stradali. . U persunale di l'ispezione serà dotatu di l'equipaggiu necessariu è a so specializazione serà assicurata da a furmazione. In questu quadru, un totale di veiculi 501 seranu acquistati per esse utilizati in servizii di ispezione.
U SISTEMA DI IDENTIFICAZIONE DI VEHICULU SERÀ STABULATU

Per monitorà è facilità u flussu di trafficu è furnisce un deterrente in rispettu di e regule, i sistemi di ispezione elettronica seranu allargati principalmente in 21 cità metropolitane è l'ispezioni di trafficu seranu attivate.

Un Sistema di Identificazione di Veiculu altamente sicuru, operabile è sustenibile serà stabilitu contr'à e violazioni cum'è l'infiltrazione è a clonazione.

In u scopu di i studii di sicurezza di u trafficu, a migliione di 130 punti neri d'accidenti è 100 intersezioni signalizzate è a custruzzione è a riparazione di 2 mila 400 chilometri di guardrails, principalmente strade divise, è 25,2 milioni di metri quadrati di marcatura horizontale è 155 mila metri quadrati di verticale
A signalistica serà rinnuvata.
I PROGETTI DI TRENI DI VELOCITA SERÀ PRIORITÀ

A priorità serà data à a custruzzione di a rete centrale di treni d'alta velocità definita in u Decimu Pianu di Sviluppu, cù Ankara essendu u centru, custruzzioni di ferrovie d'altu standard adattati per u trafficu mistu, è prughjetti di elettrificazione è di signalizazione.

In questu cuntestu, a custruzzione di u prughjettu di a Ferrovia Ankara-Sivas serà accelerata l'annu prossimu. I travaglii di custruzzione di a sezione Ankara-Afyonkarahisar di u prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità Ankara-İzmir continuanu, è l'offerta per a custruzzione di a sezione Afyonkarahisar-Uşak-İzmir sarà fatta.

Per assicurà chì a Turchia pò ghjunghje à u so scopu d'esportazione, e capacità portuali seranu implementate in u locu, u tempu è a scala ghjusta in linea cù i piani fatti, è e cunnessione ferroviaria è stradale di i porti seranu compie.

Hè destinatu à stabilisce centri logistichi è creà una legislazione logistica per rinfurzà a pusizione internaziunale di Turchia in logistica è per riduce i costi di trasportu in i costi totali di prudutti cum'è l'industria / industria, l'agricultura è a minera. In questu cuntestu, i travaglii di l'offerta per a preparazione di u Pianu Maestru di Logistica Turchia, chì avarà ancu e caratteristiche di a legislazione logistica, seranu finalizzati. A custruzzione di i centri logistichi, chì a preparazione di u prugettu è i travaglii di espropriazione sò stati finiti, accuminciarà.

L'offerta per a custruzzione di furnimentu di a Linea di Cunnessione Ferroviaria Adapazarı-Karasu Port serà fatta. U travagliu nantu à a cunnessione ferroviaria di u Portu di Çandarlı hà da cumincià.

L'infrastruttura di a custruzzione di u centru logisticu in u scopu di a linea di cunnessione ferroviaria di a Zona Industriale Organizzata İzmir Kemalpaşa serà finita. A custruzzione di a ferrovia Bursa-Yenişehir continuerà è e cunnessione ferroviaria seranu furnite à l'OIZ è à e fabbriche di l'automobile in a regione.

Per assicurà chì e capacità portuali chì assicureranu u mantenimentu ininterrottu di u voluminu crescente di u cummerciu esteru di Turchia sò implementate in u locu, u tempu è a scala ghjusta, u Pianu Maestru di Strutture Costiere, prima cumpletu da a Direzzione Generale di Investimenti Infrastrutture, serà aghjurnatu. è determinata in cunfurmità cù i Piani Integrati di l'Area Custiera in u scopu di u Mudellu di Gestione Portu.
L'OFFERTA SERA APERTA PÀ L'INFRASTRUTTURA E SUPERSTRUTTURA DI PORTU ÇANDARLI

Sarà fatta una licitazione per l'infrastruttura è a superstruttura di u Portu Çandarlı fora di a sponda, cù u metudu BOT, è a custruzzione di l'infrastruttura di u Portu di Filyos serà iniziata. I travagli di Mersin Container Port Project seranu finiti. Inoltre, per u scopu di stabilisce terminali autoportu è Ro-Ro in a Regione di Marmara, studii di determinazione di u situ è ​​studii di fattibilità seranu realizati, tenendu in contu e strutture esistenti.

Per assicurà chì l'istituzioni travaglianu in coordinazione cù l'altri in e decisioni di custruzzione portu è in a pratica, per purtà una perspettiva olistica in a pianificazione di strutture custieri ; Cusì, un Mudellu di Gestione Portu adattatu per Turchia serà determinatu per assicurà chì l'investimenti necessarii sò fatti à tempu è per assicurà l'efficienza in l'operazione. A struttura di gestione chì deve esse creata in u scopu di stu mudellu serà rispunsevuli di l’orientazione è l’implementazione di u Pianu Maestru di Strutture Custiere, tenendu in contu i bisogni è e capacità regiunale.
INDUSTRIA AIRLINE

Hè previstu chì u trafficu tutale in l'aeroporti aumenterà à 2015 milioni di passageri in 184. U travagliu di l'Indagine Generale di Trasportu Aereu serà iniziatu è u travagliu di custruzzione di u Terzu Aeroportu di Istanbul continuerà.

Un studiu generale di trasportu aereu serà iniziatu è sviluppatu. A priorità serà data à i sistemi di trasportu chì assicuranu l'efficienza energetica, u carburante pulitu è ​​l'usu di veiculi amichevuli di l'ambiente.
UN MARCHU COMPETITIVU SERA CREAT IN L'INDUSTRIA MAIL

In u prucessu di liberalizazione di u mercatu postale, un mercatu cumpetitivu serà creatu in u settore postale per mezu di una regulazione è una surviglianza efficace.

Un regulamentu nantu à a cullizzioni di i rivinuti di u serviziu postale universale è a realizazione di e spese serà preparatu. Serà preparatu un decretu di u Cabinet, chì determinerà a dimensione di l'area di monopoliu in u settore postale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*