L'Alpuya Rail System aspetta a ricustruzzione

U Sistema Ferroviariu chì deve esse Custruitu in Alpu hè in attesa di ricustruzzione: I piani di u "Centru di Ricerca è Eccellenza di Sistemi Ferroviarii Piani Ambientali Pruvinciali" da esse custruitu da l'Università Anadolu in Alpu sò stati trasferiti à a Cummissione di Ricostruzione è Opere Publici in l'Assemblea Metropolitana Municipale, chì hè accadutu sta notte.

Rapportu pusitivu da u TCA
Dopu l'appruvazioni di i piani di sviluppu, a custruzzione di u centru principia. Ancu in l'assemblea, u sindaco Büyükerşen hà dichjaratu chì à l'iniziu di a riunione di l'assemblea, u rapportu di a Corte di Conti nantu à i rapporti finanziarii 2013 è e tavule di a Municipalità Metropolitana è ESKI hè statu ricevutu, è chì u rapportu era pusitivu.

U cambiamentu di u Pianu Ambientale Pruvinciale à scala 1/100.000 di u Centru di Ricerca è Eccellenza di i Sistemi Ferroviari chì deve esse custruitu da l'Università Anadolu in Alpu, chì hè trà l'articuli di l'agenda, hè statu riferitu à a Cummissione di Reconstruction and Public Works. I travaglii cumincianu ancu in linea cù u pianu di zoning, chì permetterà à l'area di esse designata cum'è Centru di Eccellenza di Sistemi Ferroviari. Cù a realizazione di u centru, Eskişehir serà unu di i pochi centri impurtanti per i sistemi ferroviari sia in Turchia sia in Europa.

L'articuli vetu sò di novu in u parlamentu
Ancu à a riunione, 3 punti vetati da u sindaco di a municipalità metropolitana, Yılmaz Büyükerşen, eranu di novu trà i punti di l'agenda. Cù a cunversione di l'area di dormitori studianti in Karapınar in una zona residenziale, i prublemi riguardanti l'altitudine di u sotano sò stati ancu mandati à e cumissioni pertinenti.

Rapportu pusitivu da u TCA
U sindaco Büyükerşen hà dichjaratu à l'iniziu di a riunione di l'assemblea chì u rapportu di a Corte di Conti nantu à i rapporti finanziarii 2013 è e tabelle di a Municipalità Metropolitana è ESKİ hè statu ricevutu, è chì u rapportu era pusitivu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*