Ankara Asphalt Money Scene Cankaya Municipality

Stage in Ankara Asphalt Money Dopu à u scossa di i ricevuti mandati da a Municipalità Metropolitana di Ankara à e case sottu u nome di "Asphalt Money Participation Share" da a Municipalità di Çankaya, a sorpresa di a Municipalità di Çankaya hè avà parlata.
In l'ultime settimane, fatture di soldi di l'asfaltu sò state emesse à i citadini in Ankara, è i miliardi sò stati assai criticati da i citadini. A quistione hè stata purtata à l'agenda di u Parlamentu da i deputati CHP. Annunziandu a fattura di circa 4 500 TL ricevutu da un citadinu, Haber hà dettu à Ankara: "Deve avè compru a strada". i cumenti sò ghjunti.
U prublema ùn hè micca fattu in i media per un bellu pezzu, è l'altri organi di i media anu avutu à rapportà nantu à sta situazione grazia à a persistente dichjarazione di Haber Ankara.
A nutizia di un citadinu chì hà ghjuntu à Ankara hà revelatu chì ci era un altru scossa annantu à i soldi di l'asfaltu. Sta volta, l'attore era Çankaya Municipality nantu à i soldi di l'asfaltu.
"À QUALE QUÀ À U PREZZU DI A MIA CASA?"
U citadinu, chì hà ghjuntu à a notizia di Ankara, spiegò l'aventure di soldi d'asfaltu chì avia vissutu cusì:
"Una fattura di asfaltu di circa 3 mila 200 TL hè vinuta da a Municipalità Metropolitana di Ankara. Sò assai arrabbiatu cù sta situazione. Aghju preparatu una petizione è l'aghju presentata à a Municipalità. Avà aghju da presentà una querela in u tribunale fiscale. L'ufficiali di a municipalità anu dichjaratu chì mentre i calculi eranu fatti, u prezzu attuale di a mo casa era altu è a fattura era alta. Ùn capiscu micca ciò chì i soldi di l'asfaltu hà da fà cù u valore di a mo casa. Se 3 metri di asfaltu sò lanciati, uttene 3 metri di soldi di asfaltu. Quale o quale hè u valore di a mo casa? Forsi u costu di a mo casa hè altu, ma a mo situazione va male. Ci hè una cosa cusì ridicula?"
"SE MAHTAR NON MANDA, MI RICORDU"
"Un scossa hè ghjunta da a municipalità di Çankaya prima chì avemu superatu u scossa di a municipalità metropolitana". U citadinu, chì hà dettu, hà descrittu l'avvenimentu chì hà sperimentatu cusì:
"L'altru ghjornu sò andatu in a municipalità di Çankaya per pagà l'imposta nantu à a pruprietà. Avemu vistu ancu chì una annotazione hè stata posta nantu à l'attu. Eru scandalizatu quandu aghju dumandatu perchè. Aghju un debitu di asfaltu à a municipalità di Çankaya. U sangue spruzzava in u mo cervellu. U metropolitanu hà pigliatu in prestu; è ancu Çankaya. Cù chì andemu à campà ? S'elli volenu dà mi a chjave. Hanu fattu una annotazione nantu à l'attu senza mancu dà infurmazione. M'aspettu prestu soldi d'asfaltu da u capu di u quartiere. S'ellu ùn l'hà micca mandatu, mi ne ricurdaraghju. Travagliemu ghjornu è notte è damu à l'asfaltu. Credimi, ancu quandu parlu, mi tremanu e mani.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*