L'arrivu di Diyarbakir d'Atatürk hè statu rinvivitu à a cerimonia tenuta in a Stazione di Diyarbakir.

L'arrivata di Atatürk in Diyarbakır hè stata rianimata in a cerimonia tenuta in a Stazione Ferroviaria di Diyarbakır: U 77th anniversariu di l'arrivu di Gazi Mustafa Kemal Atatürk in Diyarbakır hè statu celebratu cù una cerimonia tenuta à a Stazione Ferroviaria Diyarbakır. À a cerimonia, l'arrivu di Atatürk à a Stazione Ferroviaria Diyarbakır hè stata animata.

U guvernatore di Diyarbakır Hüseyin Aksoy, u direttore di a stazione ferroviaria di Diyarbakır Enver Oğuz, u direttore di magazzinu Şehmuz Oktar, u capu di serviziu di vagone Mustafa Yaman, u persunale di TCDD è parechji studienti anu assistitu à a ceremonia.

À a cerimonia d'arrivu, chì hè statu rapprisintatu cum'è una rappresentanza in a Stazione Ferroviaria di Diyarbakır, i veterani di cummattimentu chì sò sbarcati da a locomotiva è u vagone anu prisentatu a Bandiera Turca à u Guvernatore di Diyarbakır Hüseyin Aksoy. Aksoy basgiò a bandiera è l'affidò à a ghjuventù, chì dicia chì era a guaranzia di a nostra Republica è u nostru avvene.

Dopu à a cirimonia di accolta rappresentativa, a squadra di ballu folklore hà fattu davanti à l'edificiu di a stazione. Dopu à u spettaculu, puesie sò state lette da i studienti.

U guvernatore di Diyarbakır Hüseyin Aksoy hà dettu chì u populu di Diyarbakır, chì ùn hà micca lasciatu i so antenati solu à u costu di dà centinaie di martiri durante l'anni di a lotta naziunale, hà dimustratu a stessa sensibilità durante u periodu di a Republica. Aksoy hà dettu: "Un annu prima di a so morte, u nostru capu supremu hà visitatu a Stazione Ferroviaria Diyarbakır, induve simu avà, u 15 di nuvembre di u 1937, è hè statu salutatu cun grande entusiasmu è amore da a ghjente in Diyarbakır è in tuttu u nostru paese. . U 15 di nuvembre di u 1937, hè statu benedettu per accoglie stu grande cumandante è un statu unicu, è hà iniziatu a mossa per u prugressu. disse.

Dopu à a cerimonia in a stazione di treni, una cerimonia di deposizione di ghirlande hè stata in Anıt Park. A cerimonia, chì hà cuminciatu cù un mumentu di silenziu è u cantu di l'Innu Naziunale, hè finita cù a deposizione di ghirlande à u Monumentu Atatürk.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*