U trenu più veloce d'Europa da Eurostar

Da Eurostar, u trenu più veloce d'Europa: Eurostar, chì opera treni à alta velocità in tutta l'Europa, cunsidereghja celebrà u so 20 anniversariu mettendu in carica u trenu d'alta velocità di mudellu e320 apposta.

Eurostar, chì opera treni d'alta velocità in tutta l'Europa, cunsidereghja celebrà u so 20 anniversariu mettendu in cumissioni u trenu d'alta velocità di mudellu e320 apposta.

Cum'è tutti i sistemi di trasportu, i treni prufittà ancu di l'innuvazioni purtate da a tecnulugia. Mentre i giapponesi testanu treni super-veloci in stile maglev chì ponu ghjunghje à velocità di 500 chilometri, i britannichi si preparanu à rimpiazzà tutti i so treni di metro cù versioni di robot novi è muderni. In Europa, l'operatore di a linea di treni Eurostar celebra u so 20 anniversariu cù un novu trenu d'alta velocità.

Cum'è un operatore di treni interpaesi in Europa, Eurostar si senti obligatu à offre à i passageri l'ultime tecnulugia in u modu più veloce. Eurostar, chì hà celebratu u so 20 anniversariu in u settore a semana passata, hà parlatu di u prughjettu di u trenu d'alta velocità chì hà da cumissioni in 2015 in a cunferenza di stampa tenuta in a celebrazione.

U novu trenu d'alta velocità di a cumpagnia Eurostar hè statu cuncepitu da u famosu studio di cuncepimentu talianu Pininfarina. Pininfarina, chì travaglia strettamente cù i grandi fabricatori di supercar cum'è Ferrari è Maserati, hà fattu stu trenu chjamatu e320 pare una balla. U trenu d'alta tecnulugia righjunghji una vitezza di 320 chilometri à l'ora è a cabina di pilotu si senti cum'è una cabina di nave spaziale. Tutta a nova flotta di 17 treni hè prodotta da Siemens.

U novu trenu e320 di l'Eurostar piglia 20% più di passageri chè i so predecessori, aumentendu a so capacità à 900 persone. U trenu hà un serviziu Wi-Fi gratuitu, spazii speciali per i passageri per sedie à rotelle, più spaziu di almacenamentu di bagaglii è sedili reclinabili cù socket USB. I novi treni sò previsti per inizià u serviziu à a fine di u 2015.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*