Azzione di privatizazione davanti à TCDD

Azzione di Privatizazione in Fronte di TCDD: A marcia di Ankara, chì hè stata iniziata da i travagliadori ferroviari membri di BTS u 17 di nuvembre da 5 rami, hè finita cù l'azzione tenuta davanti à a Direzzione Generale di TCDD oghje.

A marcia iniziata da i travagliadori ferroviari, membri di l'Unioni di i Travaglii di i Trasporti Uniti (BTS), affiliata à KESK, u 17 di nuvembre, hè finita in Ankara. I travagliadori ferroviari, chì marchjavanu à Ankara da i rami 5, esigendu una compensazione per a perdita di u persunale è i diritti finanziarii di l'impiegati è contr'à e privatizazione, scontru cù u General Manager di a Republica di Turchia State Railways (TCDD) è trasmette e so dumande.

I travagliadori ferroviari, chì anu urganizatu dichjarazioni di stampa, visite di u locu di travagliu è marche contr'à u pianu di privatizazione di e ferrovie dapoi ghjorni, è ancu l'attaccu di privatizazione, anu cambiatu u so titulu, u locu di travagliu è u statutu contru à a so vulintà, aprendu a strada per u travagliu irregulare è flexible. cù sti pratichi, cambiendu u postu di duvere di cintunari di impiegati contru à a so vulintà sottu u nome di ottimisazione, è certi Si oppose à a fusione di l'imprese è a chjusura di l'altri.

Azzione davanti à TCDD

U 17 di nuvembre, Balıkesir, Istanbul (Halkalı), i travagliadori chì partenu da Van, Antep è Zonguldak sò ghjunti in Ankara u 7u ghjornu. I dirigenti di KESK è i so sindicati affiliati à KESK, i dirigenti di TÜMTİS è i rapprisentanti di Haydarpaşa Solidarity anu participatu ancu à l'azzione di i travagliadori uniti da trè rami in a Stazione Ferroviaria di Ankara. I travagliadori chì caminavanu davanti à a Direzzione Generale di l'Affari TCDD da u fronte di a stazione anu scontru a barricata di a polizia quì. I travagliadori, chì anu dettu: "Stu bloccu serà dissolutu", andavanu à e scale di a Direzzione è anu fattu una dichjarazione di stampa dopu avè fattu un sit-in per un pezzu.

In a dichjarazione letta da u presidente di BTS Nazım Karakurt, hè statu dichjaratu chì a privatizazione di e ferrovie hà iniziatu cù u sustegnu di Memur-Sen è chì l'avvertimenti è l'obiezioni di BTS ùn sò micca stati cunsiderati. Hè statu dichjaratu chì a lege di privatizazione sustinuta da Memur-Sen entrerà in vigore da u 1 di ghjennaghju di u 2015, è hè statu enfatizatu chì l'attacchi contru l'impiegati seguitanu. Hè stata sottolineata chì questu attaccu, chì era definitu cum'è "liberazione", avissi in fattu chì u trasportu ferroviariu ùn hè micca un serviziu publicu è si rende à e cundizioni di u mercatu, è chì questu attaccu ùn pò esse accettatu.

A dichjarazione hà ancu toccatu i prucessi di privatizazione di l'istituzioni pubbliche cum'è Türk Telekom, TEDAŞ, Seka, Tekel, Petkim, Et Balık, è hè statu dettu chì a privatizazione hè inutile è insegura. Enfatizendu chì ùn hè micca chjaru ciò chì succederà à l'impiegati attuali se e ferrovie sò ancu privatizate, e seguenti richieste sò state fatte à a gestione di TCDD:

Nisunu di l'impiegati attuali deve esse mandatu à un'altra istituzione.
Da u 1 di ghjennaghju di u 2015, u persunale chì hà da travaglià in e nostre istituzioni deve cuntinuà à travaglià in u quadru di u statutu attuale. Stu statutu deve ancu copre u persunale di novu recrutatu.
Nisun titulu è locu di l'impiigatu ùn deve esse cambiatu contru à a so vuluntà.
U persunale chì travaglia in tituli da esse annullati per via di u funziunamentu di l'istituzione deve esse assignatu à un titulu più altu. Questa assignazione ùn deve esse sottumessu à e disposizioni di u "Regolamentu nantu à a Promozione è u Cambiamentu di Titulu".
Alcune di e reclutamenti recenti ùn si adattanu micca à u persunale di norma cunnisciutu da u persunale. Dunque, suspettemu chì ci hè un staffu di norma secreta senza annunziu. Un studiu di u persunale di norma chì risponde à u veru bisognu deve esse fattu u più prestu pussibule è spartutu cù tutti l'impiegati.
U reclutamentu di u persunale in e professioni è i tituli necessarii in e duie istituzioni deve esse principarmenti riscontratu trà l'impiegati chì anu cumpletu a furmazione è a furmazione necessarie è chì esprimenu i so desideri. Se ùn hè micca scontru, deve esse scuntratu cù KPSS.

Dopu à u comunicatu di stampa, una delegazione hè stata mandata à l'edificiu di a Direzzione Generale di u TCDD per discutiri queste richieste. Duranti a riunione, si dicia chì e dumande sò state accolte positivamente, ma ùn si pudia dà una garanzia scritta. Fora, un sit-in hè statu fattu finu à a riunione hè stata cunclusa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*