I membri di BTS chì caminavanu da Balıkesir à Ankara sò ghjunti à Afyonkarahisar

I membri di u BTS chì marchjavanu da Balıkesir à Ankara sò ghjunti in Afyonkarahisar: i membri di u BTS chì marchjavanu da Balıkesir à Ankara per impedisce a privatizazione di TCDD ghjunghjenu à Afyonkarahisar.

I membri di l'Unione di l'Impiegati di u Trasportu Unitu (BTS), chì marchjavanu da Balıkesir à Ankara per impedisce a privatizazione di TCDD, sò ghjunti à Afyonkarahisar.

U gruppu ghjuntu à a Stazione Ferroviaria di Afyonkarahisar hè statu accoltu da u presidente provinciale CHP Afyonkarahisar, Yalçın Görgöz, è da rapprisentanti di diverse organizzazioni non governative.

I membri di u gruppu prutestavanu i sforzi di privatizazione di TCDD cantendu slogans.

Facendu una dichjarazione di stampa in nome di u gruppu, u Sicritariu Generale di BTS Hasan Bektaş hà dettu chì centinaie di persunale si sò ritirati cù l'accordi fatti per mandà u persunale in ritirata.

Bektaş hà dichjaratu chì u numeru di l'impiegati hè statu riduttu di 1995 per centu da u 35 è hà dettu:

"In u risultatu di a riduzione di u numeru di l'impiegati, a subcontratazione in a produzzione di servizii ferroviarii hè diventata rapidamente, è ci hè statu introduttu una vita di travagliu flessibile è micca regulata. In questu prucessu, mentre chì a sicurezza operativa in e ferrovie hà persu a so affidabilità più chè mai è si sò accaduti accidenti fatali maiò, l'accidenti di u travagliu in i minieri, u settore di a custruzzione, i cantieri navali, i siti industriali è e fabbriche anu cessatu di esse accidenti è si sò trasformati in omicidi occupazionali di massa.

U prucessu attuale serà un prucessu in quale u periodu à vene serà ancu più fastidioso in parechji aspetti, assai prublemi seranu sperimentati in quantu à e cundizioni di u travagliu, è i diritti di l'investitura seranu danni. Dunque, à a luce di tutti questi fatti, avemu decisu di marchjà sottu u nome di "marchemu contr'à e pratiche di privatizazione di e ferrovie" per suscitarà l'opinione publica nantu à e cundizioni negativi chì simu in noi, per informà a sucità è per dimustrà. a nostra reazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*