A linea di treni à alta velocità Bursa - Ankara entrerà in serviziu in 2018

Bursa - A linea di treni d'alta velocità Ankara entrerà in serviziu in 2018: u Primu Ministru Davutoğlu hà dichjaratu ch'ellu hà da capisce assai megliu ciò chì hè statu fattu à a Masjid Aksa di Bursa, è spiegò chì Bursa hè sfarente di cità simili in parechje zone.

U MANKIB AMMINUTA PER BURSA

In riferimentu à una legenda di Bursa, Davutoğlu hà dettu: "Mentre una funzione per ogni cità scendeva da u celu à a terra, sbarcò nantu à una cità imballata induve tuttu era inclusu. Si dice chì a cità hè Bursa.

Davutoğlu hà dettu chì hè assai impurtante per elli à prutezzione di a cultura prufonda di Bursa, è chì sta cità, chì hè a tappa più impurtante di a Strada di a Seta, diventerà una nova junction in termini di trasportu.

18 MARIANI METROPOLITANI SONO IN BURSA

"Una cità chì una volta era una capitale hè sempre una capitale", disse Davutoğlu, "Bursa hè sempre a capitale per noi". disse.

Davutoğlu hà dettu chì a riunione di i 18 sindaci metropolitani in Bursa hà un significatu speciale è chì Bursa dà u megliu esempiu in a cumminazione di a mudernizazione è a cultura antica in parechji spazii.

BURSA SERÀ UNA CITTA DI INTERCHANGE

Ellu disse chì in più di l'opere messe in serviziu in Bursa, e novi zoni industriali, l'autostrada Bursa-Istanbul, i prughjetti di treni d'alta velocità cuntinueghjanu rapidamente, è chì Bursa serà à l'incrociu trà Istanbul è Izmir cù a nova autostrada. Davutoğlu hà dettu chì u prughjettu di u trenu à alta velocità Bursa-Ankara serà ancu messu in serviziu in 2018. Davutoğlu hà dettu: "E trè capitali (Ankara, Istanbul, Bursa) si avvicinaranu assai più. "A ghjente pò travaglià in un locu è campà in un altru", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*