U successu di Eren Teknik Otomotiv hè statu premiatu

U successu di Eren Teknik Otomotiv hè statu premiatu: Atlas Logistics Awards, chì anu truvatu i so pruprietarii per a 5a volta questu annu, Eren Teknik Otomotiv hè statu cunsideratu degnu di u Premiu Speciale di a Ghjuria cù i so "Sistemi di Sicurezza di Carburante".
In i più prestigiosi Atlas Logistics Awards di Turchia, basatu annantu à dichjarazioni di l'imprese, u votu in linea è a valutazione di a ghjuria, Eren Teknik hà ricevutu tutti i punti di a ghjuria di l'automobile. L'imprese chì sò state ritenute degne di u premiu in u cuncorsu sò state determinate da un ghjuridiu di 11 persone custituitu da rapprisentanti di l'associazioni settoriali è publicazioni. Hà sbulicatu ancu un novu terrenu ottenendu i voti di tutti i membri di a ghjuria, cumpresu u presidente di UTIKAD Turgut Erkeskin è u Chief Executive Officer di UND: Fatih Şener.
Pruduttu ingegneria turca
U direttore generale di Eren Teknik Automotive è u pruprietariu di a cumpagnia, Mehmet Hanifi Bulut, hà manifestatu a so satisfaczione chì u sistema di sicurezza di carburante, sviluppatu interamente da ingegneri turchi, hè statu cunsideratu degnu di u premiu cù u puntu tutale di tutta a ghjuria, è hà dettu: "I studii di R&D. di u nostru pruduttu, chì avemu lanciatu cù u slogan 'Prutezzione perfetta in carburanti, tecnulugia perfetta' Hè statu fattu è hè pruduciutu da ingegneri turchi. Sò fieru chì a nostra cumpagnia hè stata cunsiderata degna di un premiu da i membri di a ghjuria, chì includenu i nomi principali di l'industria logistica ".
Arresta u furtu di carburante
Enfatizendu chì Eren Teknik produce sistemi chì impediscenu l'acquistu di carburante micca autorizatu è u furtu di carburante in i veiculi, furnisce una soluzione à u furtu di diesel, chì hè a ferita sanguinante di u settore, u direttore generale di Eren Teknik Automotive, Mehmet Hanifi Bulut Bulut, hà cuntinuatu: L'oliu di carburante hè una spesa considerableu per e cumpagnie di logistica. À questu puntu, pruduciamu sistemi chì impediscenu i furti di carburante è l'acquisti di carburante micca autorizati, chì parechje cumpagnie in u settore anu affruntatu dapoi anni. Cù i "Sistemi di Sicurezza di Carburante" pruduciutu interamente da i nostri ingegneri turchi, prevenemu tramindui u furtu di carburante è allargemu a vita di u mutore prevenendu l'acquisti illegali di carburante. U contrabbando di diesel hè un prublema impurtante micca solu per u settore, ma ancu per a Turchia. I nostri prudutti sò infrangibili, impenetrabili, resistenti à l'impatti è furnisce risultati eccellenti. Grazie à i nostri prudutti, u carburante ùn pò micca esse arrubatu ancu à u livellu superiore di u tank di carburante. Questi prudutti, chì sò un sistema ideale è perfettu per u settore, furnisce l'imprese cù una prufittuità separata è un risparmiu incredibile in i costi di carburante dopu a stallazione. Puderaghju dì chì l'investimenti fatti per i nostri sistemi di sicurezza di carburante si paganu in un cortu periodu di 2 mesi. U nostru pruduttu hè statu pruvatu cù 40 mila veiculi chì avemu assemblatu finu à avà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*