U prughjettu di u Trenu di Gaziantep High Speed ​​​​inizierà à a fine di questu annu

U Prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità di Gaziantep hà da principià à a fine di questu annu: u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Gaziantep hà avutu una riunione cù u presidente di l'Associazione Esemplari di Siti Industriali Hanifi Haratoğlu è i membri di u cunsigliu di amministrazione.

Şahin hà dettu chì ascultendu i prublemi di u picculu situ industriale in a riunione, anu fattu un sforzu per eliminà e carenze.

Dichjarà chì u "Progettu di Trenu d'Alta Velocità" chì pensa à fà in Gaziantep serà un prughjettu assai pruduttivu quandu hè finitu, Şahin hà dettu: "L'offerta hè stata fatta, è a so custruzzione principia à a fine di questu annu. . "Serà un prughjettu caru", disse.
Dichjarà chì i cummercianti di u situ industriale di Ornek prufittàranu ancu di stu prughjettu, Şahin hà cunsultatu cù i cummercianti industriali nantu à a strada di u trenu d'alta veloce cù a squadra di travagliu.

Haratoğlu hà ancu ringraziatu Fatma Şahin per i travaglii di strada, asfaltu è infrastruttura chì hà fattu per u situ industriale.
Enfatizendu chì l'industriali duveranu esse supportati di più, Haratoğlu hà dichjaratu chì i cummercianti industriali anu prublemi cù i taglii di energia è hà dumandatu aiutu in questu sensu.

I funzionari di a municipalità chì anu assistitu à a riunione anu datu infurmazioni nantu à i dettagli di u "Prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità" da esse custruitu in l'Ornek Industrial Estate.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*