U scopu principale di u toll in Germania hà revelatu

U scopu principale di u toll in Germania hè statu revelatu: Hè statu capitu chì u scopu principale di cullezzione di pedaghji in Germania hè di seguità u trafficu stradale di e persone.
U dibattitu di u pedamentu, chì dura dapoi un bellu pezzu in Germania, hà acquistatu una nova dimensione. Jörg Ziercke, Capu di l'Uffiziu Federale di Pulizia Criminale BKA, hà indicatu chì i numeri di a targhetta di l'auto seranu registrati cù l'appiecazione di u toll pianificatu è hà dichjaratu ch'ellu vulia aduprà sta informazione in a lotta contru i crimini. Ziercke hà dettu chì in casi eccezziunali, ponu aduprà sta informazione per investigà crimini gravi.
U presidente di BKA Ziercke hà dichjaratu ch'ellu hè cunvintu chì utilizendu sta informazione raccolta nantu à l'autostrade, i criminali ponu esse identificati è catturati assai più veloce. Per esempiu, Ziercke hà dettu chì un camionista chì hà sparatu una pistola à un altru veiculu hè statu sequestratu cù i registri fatti cù l'applicazione di pedamentu.
CONTRA U MINISTRU DI I TRANSPORTI
U puliticu socialdemucraticu cristianu (CSU) Ministru Federale di Trasporti Alexander Dobrindt, chì hà prupostu u prugettu di pedaghju è insistia à a so implementazione, hà dettu ch'ellu era contru à a pruposta di Zierck è chì era assolutamente micca pussibule.
In una dichjarazione à u Süddeutsche Zeitung nantu à u sughjettu, Dobrindt hà dettu chì l'infurmazioni di u toll seranu registrate solu per questu scopu è ùn saranu micca datu à u BKA o à qualsiasi altra agenza di sicurità. Hè chjaramente dichjaratu chì l'infurmazioni raccolte in a lege di pedaghju di l'autostrada preparata da u Ministeru Federale di i Trasporti ùn serà micca aduprata per seguità i crimini.
In u prughjettu preparatu, hè statu dichjaratu chì a cullezzione di pedaghji di l'autostrada seria fatta da a determinazione elettronica di i numeri di plate. L'associazioni è i partiti di l'uppusizione chì si battevanu per a prutezzione di l'infurmazioni privati ​​si sò opposti.
In una dichjarazione à u ghjurnale 'Passauer Neue Presse', l'Uffiziu di Proteczione di l'Informazione Privata di l'Amburgo, Johannes Caspar, hà criticatu a pratica, dicendu chì a registrazione di i numeri di targhette cù un sistema elettronicu pò esse usata per creà un "profilu di muvimentu" nantu à i cunduttori. Politiche di trasportu di u partitu sorella di l'Unione Democratica Cristiana CDU CSU sözcüRispondendu à a critica di Caspar, Ulrich Lange hà dettu chì sta pratica hè stata fatta per i camioni dapoi anni è ùn disturba à nimu. Lange hà sustinutu chì quelli chì temenu chì un prufilu di muvimentu serà fattu cù questa infurmazione deve ancu cunsiderà e tracce lasciate da i telefunini.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*