10 motivi per prutege a Stazione Haydarpaşa

10 motivi per prutege a Stazione Haydarpaşa: Se ci hè una storia di sopravvivenza in Istanbul, hè a Stazione Haydarpaşa stessa. Avemu bisognu di prutezzione di l'edifiziu storicu, chì hè ghjuntu à u primu pianu cù i rumuri chì un hotel serà custruitu invece di ellu in l'ultimi anni. Eccu 10 motivi per noi di sustene a Stazione Ferroviaria Haydarpaşa in l'anniversariu di ùn rinuncia, per ispirà e generazioni future!

Avemu tutti una storia. I nostri amichi partenu, una forza chì ùn pudemu micca resiste ci dà pugni in faccia, perdemu ciò chì avemu, perdemu e nostre speranze, colapsemu, ma in qualchì modu sopravvivemu. Perchè? Per avè dumane. Survivemu per esse più forte quandu e cose chì ùn ci anu micca distruttu ieri è oghje tornanu dumane.

Cum'è Slyvester Stallone dice in u 6u è ultimu filmu di a famosa franchise Rocky, "... a vita hè di fà fronte à i colpi chì pigliate è avanzà." È u Rocky Balboa di Istanbul, Kadıköy Hè a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa, chì sorge nantu à e so riva accantu à l'inscription "L'Uffiziu hè l'Amicu di u ghjornu Negru di u Agricultore".

Se ci hè solu un edifiziu in Istanbul chì ùn pudete micca lavà, hè Haydarpaşa. Hè una tale postura chì Haydarpaşa esibisce, cum'è s'ellu avete demolit i so mura, cum'è un pugile chì ùn tira micca a tovaglia sottu à a polvera è u fumu, si alzarà senza cuntà à 10. Hè un munumentu esemplariu per chì tutti pudemu cuntinuà cù a nostra vita induve tutti facemu u dulore in qualchì modu.

Oghje più chè mai avemu bisognu di ellu chì ci inspiri, è hà ancu bisognu di noi. À l'anniversariu di a resistenza, à u cantonu cù a più bella vista di u Bosforu, saluta stu bastimentu di simbulu, chì si prepara à luttà per stà in u ring per una volta più.

Eccu 13 motivi per prutege a Stazione Haydarpaşa!

  1. Certi di noi cumincianu a vita scunfitti

    Sapete, ci hè una scunfitta 1-0 in a vita. Certi di noi sò nati malamenti in cundizioni cattivi. A Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa hà una tale storia di nascita. A Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa, chì hè stata aperta per a prima volta u 19 d'Aostu 1908 è hè sempre in custruzzione, hà patitu un disastru di u focu inaspettatu è chjusu pochi mesi dopu a so apertura. Stu dannu, chì hè statu fattu prima di a so custruzzione hè stata cumpletamente cumpleta, hè statu u primu colpu à Haydarpaşa. A prima volta hè stata a vostra vita.

  2. Certi di noi sò nati guerrieri

    Ci sò qualchi di noi. Hè natu per cumbatte. E so lotte cumincianu subitu dopu à a nascita; ci sarà a malatia, a fame, l'absenza di i genitori, ci sarà un ventu. Certi suscitanu da u locu induve sò stati distrutti à una età più ghjovana. Haydarpaşa hè u listessu. Dopu à u so primu disastru, hà riapertu cù una cirimonia simplice u 4 di nuvembre di u 1909 è, in tutta a so gloria, hà sappiutu di stà in u ring in a seconda volta.

  3. Certi di noi soffrenu

    Ogni volta chì dicemu "Tuttu serà megliu avà", avemu a sensazione chì avemu da inghjustà sta prumessa... A vita face ancu passà a ghjente, dopu à ogni guai ne segue sempre una nova. In u 1917, Haydarpaşa hà affruntatu u peghju di u disastru chì hà sperimentatu dopu a so apertura. Dopu à l'esplosioni successive, e fiamme crescente divoranu un trenu di passageri cù un battaglione di suldati in Haydarpaşa. Questu avvenimentu, chì hà causatu à Haydarpaşa per esse distruttu quasi cumplettamente, hè cum'è un crochet chì a vita hà abbassatu à Haydarpaşa in a 3a volta.

  4. a vita hè crudele

    "Chì mi pò accade di peghju?" dumandumu quandu a vita ci fa male... A vita hè crudele, ùn importa micca in quale situazione simu. Cuntinueghja à vene à noi. Hè cum'è perdiamu una persona cara è dopu perdemu u nostru travagliu... Un dopu à l'altru a terra soffia in Haydarpaşa. U 4 di lugliu di u 1918, l'aviò britannicu abbandunò bombe nantu à Haydarpaşa. Stuccatu à l'orlu di l'anellu cum'è pugili sfagliati, Haydarpaşa hà colapsatu à a terra cun un secondu attaccu u 18 ottobre 1918. Dopu stu secondu attaccu, chì era assai viulente, u tempu, chì hè l'arbitru di tutti noi, cumencia à cuntà da 1 à 10 per Haydarpaşa...

  5. Avete da stà in piedi per campà

    Quandu simu falati, ci hè sempre qualcunu chì prova di tratteneci. Ancu s'ellu ùn ci hè nimu, hè cum'è s'è un putere divinu mandava à noi. Truvemu a forza cum'è a fighjemu. Vulemu risortà è cumbatte. Sta lotta ùn hè ancu finita, sentimu. U tempu ùn si ferma mai, ùn ci hè mai cumprumissu, basta à stà in piedi senza dì « 10 ». È prima chì u tempu pò dì "10", Haydarpaşa si leva cù u putere di a ghjovana Republica Turca. Hè stata ricustruita in cunfurmità cù l'uriginale in u 10u annu di a Republica per ch'ella possi stà. Hè da stà perchè deve esse un esempiu per e generazioni future. Per cumbatte a vita di novu, piglia u so curaggiu da i treni di passageri. Quale hè chì ùn hà micca passatu per a so porta è hà guardatu Istanbul per a prima volta? Quanti grandi nomi anu dettu "Ti batteraghju Istanbul" nantu à i so passi? Tutti questi seranu l'arma più grande di Haydarpaşa contr'à a vita chì l'attaccò brutalmente. Ci guarda, ci piglia forza. Haydarpaşa hè sempre in a 5a volta è hè pronta à luttà di novu.

  6. A vita hè un tiranu chì ùn rinuncia micca

    Calchì volta, ùn importa quantu pruvemu à a vita, ùn simu micca un muzzicu faciule, cuntinueghja sempre à spinghje. Sapete, dopu avè avvoltu ancu i nostri dolori più profondi, qualcosa chì ci ferà male ci perseguita sempre... Subitu dopu à i travaglii di risturazione in u 1976, u cisterna Independenta hà fattu un accidente in u 1979 fora di a costa di Haydarpaşa, è in l'esplosione chì hè accaduta. , danni materiali sò accaduti in Haydarpaşa. . A vita hà datu un altru pugnu à u guerrieru stancu in a 6a volta.

  7. Calchì volta ci difendemu per tutti

    Un ghjornu, rinunceremu dopu à i colpi chì avemu ricevutu. Ùn vulemu micca alzati da induve avemu cascatu. Ma ci sò qualchi ghjente chì hà bisognu di noi, s'ellu ùn ci battemu, ùn ci sarà nunda per dà a speranza... Quale di noi ùn a vuleria ? Kadıköy per vedelu stendu drittu mentre s’avvicinava à a so riva. Ùn ci mancaria qualcosa s'ellu ùn era micca in u so postu ? Ùn hè micca una pusizioni stessu, ùn inspira micca i ghjovani ? Hè per quessa Haydarpaşa si alza di novu. manera KadıköyÙn importa micca e so ferite per tutti quelli chì passanu è sà dì "Una volta di più" contr'à a vita.

  8. Hè necessariu di luttà cù a vita finu à l'ultimu mumentu

    Ci tocca à abituà à u dulore chì attraversemu è duvemu esse abbastanza forte per affruntà i novi per campà. Perchè sta vita appartene à quelli chì sanu cummattiri finu à l'ultima volta. Una volta ùn site micca sbattutu, avete bisognu à andà in tuttu. Rinunzià ùn hè micca qualcosa chì quelli chì ponu stà in a prima volta ponu fà. Una volta chì site, duvete stà finu à chì hè finita. Perchè a vita ùn smetterà mai di colpi. A vita cuntinueghja ancu à chjappà Haydarpaşa. In u risultatu d'un incendiu chì s'hè lampatu durante i travaglii di risturazione u 28 di nuvembre di u 2010, u so tettu s'hè crollatu è certi piani sò diventati inutilizabili. Una volta, Haydarpaşa era in terra, avia da alzà, hà avutu a lotta. Perchè a ghjente di sta cità ùn vulia micca vede ellu perde.

  9. Per campà hè di accettà u risicu di perde

    Tutti simu nati, campà è mori un ghjornu. Ogni cosa pò succede à noi in a vita. Ci sò cose pigliate da noi, ci sò persone chì perdemu, a nostra salute, u nostru travagliu, a nostra famiglia è i nostri sogni sò sempre cose chì pudemu perde. Qualchese chì sceglie di campà significa chì hà pigliatu stu risicu. Ùn simu micca nati per sopravvive finu à ch'è noi respiremu ? Hè cusì ch'ellu s'arrizzò dopu à u focu di u 2010 in Haydarpaşa, contr'à a vita cum'è un mostru è disse "Sò quì". Era invincible, indestructible è indestructible. Era sempre in u 9u giru cù a so maestà, magnificenza è tutta a so pompa.

  10. ultima volta

    Avà, Haydarpaşa si alza una volta per l'ultima volta. Hayat hè davanti à ella cù i so pugni finali. Hè pussibule chì era chjusu da u prughjettu di u trenu d'alta veloce è un hotel hè statu custruitu in u so locu, chì deve esse cummattatu. Questu hè l'ultimu turnu. Stu vechju guerrieru hè risuscitatu da e cendri parechje volte. Vide u focu, hè statu bumbardatu, luttò cù fiamme, esce da sottu à e machja. Si stete cun una sola dumanda; "Una volta più". Avà in sta lotta di u seculu, hà bisognu di noi più chè mai. Hè troppu forte per cede à un prughjettu di hotel inutile. Il ne reste plus qu'à être à son côté, à l'ambrasser et à soutenir lui dans cette dernière lutte pour vaincre la vie. Hè u nostru campione, hè u nostru guerrieru. Quanti di noi avemu campatu l'ultima volta di a nostra vita ? Quanti di noi pigliò u colpu più duru per sbattàci è persu ? S'è no simu vivi, hè perchè ùn avemu micca persu. Se vulemu vince, qualcosa ci deve inspirà, qualcosa chì ùn si rompe, ùn si rinuncia è infine vince... cum'è Haydarpaşa. A cura di ellu in st'ultimu postu, perchè s'ellu vince, i nostri figlioli Kadıköy Quand'elli fighjenu e so spiagge, anu un simbulu per mantene a vita. Forsi questu serà u rigalu più preziosu chì pudemu lascià; Hè un veru campionu chì hà sopravvissutu malgradu tutti i colpi chì hà pigliatu. Una ispirazione chì tutte e generazioni future anu veramente bisognu. Felice anniversariu di ùn avè micca rinunciatu, Stazione Ferroviaria Haydarpaşa!

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*