Nisuna strada d'asfaltu ùn sarà lasciata in Hilalkent

Ùn ci sarà micca strade senza pavimentu in Hilalkent: a municipalità di Yakutiye cuntinueghja i so travaglii di asfaltu è pavimenti in tempu caldu. U sindaco Ali Korkut hà dichjaratu chì u clima cálido di 15 ghjorni, cunnisciutu cum'è l'estiu di pastrami, era una opportunità unica per elli à cumpiendu u so calendariu di travagliu. Korkut hà verificatu i travaglii fatti esaminendu i travaglii di asfaltu nantu à e strade laterali in u distrittu di Hilalkent.
U sindaco di Yakutiye, Ali Korkut, hà ricurdatu chì i ritardi in u prucessu di licitazione di e municipalità causanu ritardi in i travaglii di tantu in tantu, è hà dettu chì "Bacon Summer" hè una opportunità. Ali Korkut hà dettu: "Avete acquistatu materiali o servizii ligati à u materiale di asfaltu o a custruzzione di pavimenti. E cose ponu esse ritardate da u tempu à u tempu. Queste disrupzioni affettanu negativamente u calendariu di travagliu di e municipalità. Cume cumuna, circhemu di ricuperà u tempu persu cù a scrittura di pastrami. Avemu u travagliu di pavimentazione, asfaltu, tile è curb in parechje parte di a cità. U clima cálido hè un'uppurtunità è ne sfruttemu u massimu ".
In u distrittu di Hilalkent, ùn ci hè micca una strada chì u travagliu di l'asfaltu è di u pavimentu ùn hè micca finitu, salvu unu o dui punti in custruzzione. Mentre esaminendu i travaglii in situ, u sindaco Korkut ùn trascura di verificà a qualità di u travagliu fattu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*