I travagliadori di e ferrovie in a so strada per Ankara

I travagliadori ferroviari in a strada d'Ankara: i travagliadori ferroviari, membri di BTS, sò in azzione contr'à a privatizazione. L'Unioni di i Travaglii di i Trasporti Uniti (BTS), affiliata à KESK, hà tornatu in strada per prutestà e pratiche di privatizazione di e ferrovie. Una di e marche di l'unione, chì finisce davanti à a Direzzione Generale di TCDD in Ankara u 24 di nuvembre, hà iniziatu in Balıkesir.

Facendu una dichjarazione di stampa prima di a marcia in a Stazione Ferroviaria di Balıkesir, u Sicritariu Generale di BTS Hasan Bektaş hà dettu: "Sò e pratiche inghjuste di i burocrati AKP è AKP nantu à e ferrovie, chì anu ghjustizia in u so nome, ma mostranu u cuntrariu di sta parolla". disse. Bektaş hà dichjaratu chì certi posti di travagliu sò stati chjusi, alcuni sò stati uniti, è unipochi di u persunale sò stati numinati contru à a so vulintà, dopu à l'emulazione di a Legge Ferroviaria, è hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"L'amministrazione di l'AKP è i burocrati di u TCDD sò stati pigliati passi chì anu u scopu di cummercializà u serviziu di ferrovia da esse un serviziu publicu, di cumandificà u dirittu à u trasportu, di permette à quelli chì anu soldi di prufittà di stu serviziu à un prezzu più caru, è di apre a strada per l'usu di u travagliu prezzu è precariu. Infine, sottu u nome di ottimisazione, u persunale 519 sò stati trasferiti contr'à a so vulintà, mentre chì certi posti di travagliu sò stati uniti è chjusi. A gestione di TCDD, abilitata da u putere puliticu, mette in ballu e pratiche per caccià i nostri diritti acquistati unu à unu, in più di i so approcci discriminatori. E pulitiche sbagliate è pregiudiziali implementate da a gestione TCDD ci facenu vittime è sperimu l'inghjustizia. "È se ùn dicemu micca di fermà, queste pratiche continueranu".

"Ùn sarete mai camminendu solu"
Balıkesir Democracy Platform (BALDEP), i sindicati affiliati à l'urganizazione KESK è CHP Balıkesir anu ancu sustinutu l'azzione di BTS. Quelli chì anu participatu à a manifestazione portavanu striscioni chì dicevanu "Metteremu e cose in ordine" è "Vinceremu resistendu" è cantavanu slogans: "U ghjornu venerà quandu e cose giraranu è l'AKP serà rispunsevuli di u populu". Dopu à u comunicatu di stampa, hè statu informatu chì i travagliadori di i ferroviari è i funzionari civili chì caminavanu nantu à i rails accumpagnati da i slogans "Ùn camminerete mai solu" ghjunghjeranu à Izmir à a sera è a marcia continuarà dumane.
A marcia iniziata da l'impiegati di TCDD da Istanbul, Van, Gaziantep è Zonguldak inseme cù Balıkesir si concluderà cù un comunicatu di stampa davanti à a Direzzione Generale TCDD in Ankara u 24 di nuvembre.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*