Eccu i servizii per esce da a strada

Eccu i servizii chì saranu eliminati da a strada: Hè nantu à l'agenda di caccià i servizii chì operanu nantu à e linee di u sistema di metro è di ferrovia per 2018. Tuttavia, solu 55 mila di i veiculi di navetta in Istanbul, chì sò 40 mila è 5 mila sò per l'impiegati, sò in a reta di u sistema ferroviariu; A so parte in u trafficu di serviziu hè solu 12%

L'annunziu chì, in u quadru di u prugramma di trasfurmazioni, i servizii seranu disattivati ​​in i posti di travagliu nantu à e linee di u sistema di metro è di ferrovia, l'ochji rivolti à e zone di cummerciale cintrali. L'impattu di u prugettu, chì hà da scopu sia di facilità u trafficu sia di frenà u cunsumu dirigendu i passageri à u sistema di trasportu publicu d'alta capacità, pare limitatu per avà cù i figuri d'oghje. Tantu cusì chì, mentri 55 mila di i 40 mila veiculi di serviziu in Istanbul servenu l'impiegati è 15 mila servenu studienti, solu 5 mila di elli sò per l'imprese è l'istituzioni nantu à e linee di u sistema ferroviariu. In altri palori, i servizii previsti per esse eliminati anu solu una parte di 12 per centu di u trafficu tutale.

10% SERVIZI À L'STATU

Dichjarà chì u settore di i servizii in e grande cità dipende da u prublema di u trasportu publicu, Ali Bayraktaroğlu, presidente di l'Associazione di Trasportatori di Istanbul (ISTAB) è İlkem Turizm, hà dettu: "Eliminà i servizii prima di ghjunghje à u puntu desideratu in u trasportu publicu ùn hè micca un compitu faciule. ." Bayraktaroğlu hà dettu chì a maiò parte di l'impiegati di e cumpagnie nantu à a strada di u sistema ferroviariu vivenu in punti luntanu da sta linea è hà cuntinuatu cusì: "A strada di u metro Maslak. Circa mille veiculi di serviziu operanu quì. Se includemu regioni cum'è Esentepe, Mecidiyeköy, Levent, Merter, Ümraniye, u totale hè solu 5 mila veiculi. Per d 'altra banda, almenu u 10 per centu di i veiculi di serviziu in Istanbul serve istituzioni di u guvernu. IETT è IMM sò inclusi in queste istituzioni. Stu affari hè natu da a necessità. Ci sò pratiche simili in i Stati Uniti, u Giappone è l'Inghilterra.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*