Kardemir Inc. À a Fiera Internaziunale di Müsiad

Kardemir Inc. À a Fiera Internaziunale di Müsiad: A Cumpagnia Annunziata di l'Industria è di l'Acciaio di Karabük hà participatu à a 15ª Fiera Internaziunale di MUSIAD. Ray-Profil Rolling Mill Operations Chief Engineer Osman Kalaycıoğlu hà dettu: "Kardemir vole avà diventà una marca mundiale".

A 15a Fiera Internaziunale di l'Associu di l'Industriali è di l'Imprese Indipendenti (MUSIAD) hè stata cun a participazione di u presidente Recep Tayyip Erdoğan. Pigliendu u so postu in a fiera tenuta in Istanbul Expo Center, Kardemir A.Ş. accoltu i so visitatori.

Ray-Profil Rolling Mill Chief Engineer Osman Kalaycıoğlu hà dichjaratu chì a participazione à a fiera era intensa è hà dettu: "Cumu Kardemir, participemu à a fiera MUSIAD per a prima volta. U scopu di Kardemir per sta fiera hè di presentà si à e persone chì ùn ci cunnosci micca è ùn anu pocu idea di noi, è hè in relazione cù a nostra zona di affiliazione; Questu hè u nostru scopu attuale di furnisce infurmazioni nantu à a nostra pusizione attuale, i piani futuri, i prudutti è i novi investimenti ".

Parlendu di i scopi di Kardemir, Osman Kalaycıoğlu hà dettu: "Avemu scopi à longu è à cortu termini. Arrivemu à 3 milioni di tunnellate. Avemu da ripiglià l'altu furnace #5. Questu hè assai impurtante per Kardemir. Avemu cumissionatu u nostru cunvertitore, u nostru laminatore d'acciaio. À u listessu tempu, u nostru novu mulinu di bobina, u nostru mulinu tondu di alta qualità, avanza. Spergu chì metteremu in serviziu a nostra struttura di a Rota Ferroviaria in 2015. Avemu stu tipu di travagliu. Cum'è Kardemir, avemu travagliatu è travaglià per vene in posti megliu rinfurzanu a nostra pusizioni in u mercatu ".

"KARDEMİR VOLE ORA ESSÈ UNA MARCA MONDIALE"

Enfatizendu chì Kardemir hà guadagnatu un momentu assai bonu da u passatu à u presente, Osman Kalaycıoğlu hà dettu: "Fighjendu u momentu in u passatu, pudemu predichendu induve veneremu in l'anni à vene. Ma Kardemir avà vole esse una marca mundiale. Hè digià una marca in Turchia, serà in un locu assai bonu è in un locu assai megliu. Tuttavia, Kardemir vole esse parlatu in u mondu sanu. Vole vende merchenzie à l'Europa è vole esse una cumpagnia ricunnisciuta in u mondu in l'industria siderurgica. Tutte e nostre preparazione, tutti i nostri sforzi sò in questa direzzione, è noi, cum'è l'impiegati di Kardemir, ci preparamu per questu, avemu travagliatu per questu ".

Esprimendu chì sò felici di participà à a fiera MUSIAD cum'è Kardemir, Kalaycıoğlu hà dettu: "Questu tipu d'urganisazione è fiere continuerà à espansione in l'anni à vene. Presentaremu Kardemir à e persone in u settore è averemu l'uppurtunità di travaglià per purtàlu in lochi megliu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*